English version of Ladymakeup will start soon!
(Leave your email so we can notify you)

Co na zmarszczki?

  • 2015-07-24, o 00:03
  • 59
  • 9 977
  • 43
  • 46

Co na zmarszczki?

Jakie kremy przeciwzmarszczkowe polecacie, dla osób po 20, które do tego dobrze nawilżają i ujędrniają? Czytałam gdzieś, że krem Forte nano cell xtreme z bielendy jest dobry i skuteczny, używałyście go i polecacie??

Re: Co na zmarszczki?

Ja sama nie jestem 20+, ale 20- :) Ale na blogach pojawiało się sporo pozytwynych recenzji na temat kremów Lirene i właśnie Bieledny, niestety nie wiem o które konkretnie chodziło :)

Re: Co na zmarszczki?

Slyszalam, ze produkty Loreal dobrze sie sprawdzaja. :)

Re: Co na zmarszczki?

Ja osobiście polecam kremy La Milu.Sama ich używam od jakiegos czasu i sprezentowałam mojej mamie-obie jestesmy zadowolone :)

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Co na zmarszczki?

Kiedyś używałam Nivea Q10 i L'oreala Nutri Gold. Teraz przerzuciłam się na Bielendę. Młodzieńczy Blask matujacy na dzień i ta sama seria ale wersja odzywcza na noc. Zmarszczek żaden krem nie rozprasuje, ale te akurat dobrze nawilżają, co może spowolni trochę powstawanie nowych.

Re: Co na zmarszczki?

Nie kremy, a picie dużo wody, nieopalanie buzi i masowanie miejsc gdzie powstają zmarszczki czyli czoło, kąciki zewnętrzne oczu, miejsce między brwiami. Kremy na zmarszczki nie pomogą cokolwiek by tam pisało na pojemniczku. Jedynie jakieś zastrzyki lipidowe albo botoks mógłby rozprasować skórę na dłużej. ;) 

Re: Co na zmarszczki?

oczywiscie,ze mozna stosowac kremy przeciwzmarszczkowe juz po 20 r ż.i nie wierzcie w mity i bzdury,że skóra się przyzwyczaja...nie ma takiego pojęcia.teraz zadziialasz przeciwzmarszczkowo i za 20 lat bedziesz zbierala komplementy,ze masz buzke nadal gladka.zmarszcki ktora juz jest nie wyprasujesz a ninie zlikwidujeszs.natomiast lepiej zapobiegac niz leczyc.i kierowac sie skladem kremow a nie marka. 

Re: Co na zmarszczki?

Jakie kremy przeciwzmarszczkowe polecacie, dla osób po 20, które do tego dobrze nawilżają i ujędrniają? Czytałam gdzieś, że krem Forte nano cell xtreme z bielendy jest dobry i skuteczny, używałyście go i polecacie??

2015-07-28 09:36:02 autor Patrycja91

MOJA MAMA żywa tego nano cell od Bielendy i bardzo sobie go chwali, mówi, że dobrze napina jej twarz, nawilża, a krem łatwo się wchłania. on to chyba do cery dojrzałej już jest?

Re: Co na zmarszczki?

Tak, on jest do cery dojrzalej. Dla 20 +bedzie za mocny. Lepiej kupić jakiś dobrze nawilżający.

Re: Co na zmarszczki?

Ktos już pisał o tym kremiku, dobry jest Forte nano cell xtreme z bielendy, ładnie wygładza twarz, spłyca zmarszczki, jak dla mnie bardzo dobrze się sprwadza. Mam już 2 opakowanie

Re: Co na zmarszczki?

A ja powiem tak - na początek nawilżanie. Czasem nie dosyć nawilżona skóra marszczy się. Wiem, że kremy z linii Anew są przeciwzmarszczowe. Ale serum ma mocniejsze działanie.