Jak zwrócić lub wymienić zakupiony towar

Zwrot zamówienia 

Zgodnie z prawem, w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Do zachowania tego terminu wystarczy, że poinformujesz nas o chęci rezygnacji z zamówienia oraz odeślesz produkty czym prędzej (nie później niż w ciągu kolejnych 14 dni). Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Wyjątek stanowią towary (kosmetyki), które dostarczana są w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Jak zwrócić towar?
1. Przygotuj zwracane produkty. Zabezpiecz je odpowiednio przed wysyłką, aby nie uległy uszkodzeniu. Najlepiej użyj materiałów, które otrzymałeś w paczce (nadasz im "drugie życie" :). 
2. Dołącz wypełniony formularz zwrotu lub na kartce podaj nr zamówienia oraz dane, na które składane było zamówienie.
3. Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi poroduktami na poniższy adres:

BEAUTY COMPANY s.c. Strzyżewice, ul. Balonowa 43, 64-115 Święciechowa, z dopiskiem "ZWROT"

Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. 
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia paczki. Zwrot realizowany jest tą samą metodą, którą opłacano za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze - na numer konta wskazany w formularzu zwrotu lub mailu.

Wymiana

Wymiana towaru na inny odbywa się na takich samych warunkach, jak zwrot. Jednak, w przypadku wymiany, należy nas poinformować na jakie produkty ma być dokonana wymiana - najlepiej mailowo, telefonicznie lub poprzez dołączenie takiej informacji do paczki ze zwracanym towarem. Po otrzymaniu przesyłki i aktualizacji zamówienia skontaktujemy się z Tobą (drogą mailową lub telefoniczną) w celu potwierdzenia szczegółów wymiany. Ewentualny koszt ponownej wysyłki towaru ponosi kupujący. 
Jeżeli zależy Ci na przyspieszeniu procedury wymiany - dokonaj zwrotu nieodpowiadających produktów i złóż nowe, odrębne zamówienie. Postępuj zgodnie z procedurą zwrotu opisaną powyżej.
Wyróżnione
Szczególnie polecamy
Regulamin
Program lojalnościowy
Polityka prywatności
Koszt dostawy
Kontakt
Zwrot lub wymiana