Maestro - Wachlarz - do oczyszczania twarzy 830

Ocena: 4.22 (18 ocen)
  • Dostępność: Chwilowy brak

Stawka VAT: 0%
17.89 zł

Pędzel serii 830 polskiej marki Maestro. Przeznaczony jest do nakładania maseczek i kwasów owocowych. Znacznie ułatwia pracę przy wykonywaniu czynności związanych z aplikacją tych kosmetyków na twarz i ciało. Idealnie nadaje się do oczyszczania twarzy lub nakładania rozświetlacza. Pędzel ma kształt wachlarza i wykonany został z naturalnego włosia borsuka. Umieszczono je w niklowanej, specjalnej, spłaszczonej skuwce. Zapobiega to wypadaniu i odkształcaniu się włosia, które idealnie układa się w trakcie pracy. Trzonek pędzla wykonano z drewna i wyprofilowano, dzięki czemu nie wyślizguje się z dłoni. Lekko lśniący wygląd rękojeści świetnie współgra ze srebrną skuwką. Pędzel jest odporny na ścieranie i wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Łatwo utrzymuje się go w czystości i pielęgnuje.


Wymiary: szerokość 10mm, długość włosia 40mm, całkowita długość pędzla: 20,3 cm

Marka: Maestro
SKU ME830

Zwrot lub wymiana

Ten produkt możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania. (Sprawdź szczegóły)


Koszt i czas dostawy

Koszt dostawy do kraju Stany Zjednoczone, już od 17.60 zł - Poczta Polska - list polecony (uzależnione od wagi produktów), produkty w magazynie wysyłamy już w 24h. (Sprawdź szczegóły)

Mogą Cię również zainteresować następujące produkty

Opinie o Maestro - Wachlarz - do oczyszczania twarzy 830:

Anuluj
Opinia klienta
2016-11-24 21:24:14
Wolałabym żeby miał bardziej miękkie włosie. Klientki zwracają uwagę na to, że jest ono dość twarde...
Opinia klienta
2016-03-17 18:25:36
jako taka miotełka, coś tam usunie z pyłu, bardzo mało nieprzyjemnego włosia
Opinia klienta
2016-03-11 20:21:45
Mam mieszane uczucia.Nigdy wcześniej nie miałam pędzelka do omiatania twarzy, więc nie mam porównania.Trochę drapie,jest sztywny, nie do końca potrafię nim oczyścić twarzy.
Opinia klienta
2015-12-17 10:16:00
Bardzo fajny pędzelek do omiatania cieni spod oczu jak się osypią. A także do włosków, które czasem wypadną z innych pędzli. Nie trzeba się wtedy szczypać po twarzy :-)
2015-03-12 16:03:43
Polecam! Świetny do "omiatania" twarzy. Idealnie wyprofilowana rączka.
2014-05-28 11:49:02
ok Przydaje sie podczas makijażu.
2014-02-09 13:40:39
Bardzo lubię Nakładanie cieni, a dopiero potem podkładu już mnie nie dotyczy, kilka ruchów i drobinki osypujących się cieni znikają.
2013-12-14 08:38:25
Nie polecam Pędzel po 1 umyciu i prawidłowym suszeniu rozczapierzył się jak miotła. Do nakładania maseczek w ogóle się nie nadaje, więc jeśli do tego celu chcecie go używać, odradzam. Jako "miotełka do twarzy" można powiedzieć, że się sprawdza
2013-09-13 13:02:02
fantastyczny! Obawialam sie zakupu tego modelu pedzelka, ale ku mojemu zaskoczeniu, swietnie omiata osypane cienie, bardzo mila niespodzianka :) a zakupy w sklepie - czysta przyjemnosc, jak juz pisalam w pozostalych opiniach:)
2013-04-17 10:54:28
Polecam. Pedzel fajnie omiata twarz z drobinek cieni. Włosie jest dość sztywne i grube, ale to tylko zaleta. Miękkim nie da się dobrze zmieść z twarzy niechcianego pyłku.
2012-12-28 09:29:32
super pędzel pomimo grubego i sztywnego włosia jest dość przyjemny dla buzi. polecam
2012-11-28 13:40:07
Pędzel na 5 Jestem odrobinkę rozczarowana, ponieważ wychodzą z niego włoski. Jednak ogólnie bardzo fajny i przydatny pędzel, pomimo grubiutkich włosków jest bardzo miło.
2012-08-28 10:44:52
Super Rewelacyjnie sprawdza się w omiataniu sypkich cieni ;) Jestem z niego zadowolona ;) Polecam
2012-08-28 10:25:25
Polecam! Bardzo fajny i przydatny pędzel w atrakcyjnej cenie. Polecam sklep za bardzo szybką obsługę na najwyższym poziomie. Kilka razy już dokonywałam zakupów i jestem za każdym razem bardzo zadowolona. Panie doskonale zabezpieczają paczki, dzięki czemu towar różnej wielkości znajdujący się w środku jest stabilny i nie ulega uszkodzeniom. Jednocześnie bardzo dziękuję Paniom za fachową pomoc w doborze akcesoriów.
2012-04-18 14:25:15
Pozytywnie Bardzo przydatny pędzel. Idealnie sprawdza się do oczyszczania twarzy z drobin po osypujących się cieniach
2011-08-28 18:06:46
REWELACYJNY Rewelacyjny pędzel do oczyszczania twarzy z osypujących się cieni. Bardzo dziękuję za poradę telefoniczną Pani Monice Busz w sprawie tego pędzla - to był strzał w dziesiątkę. Polecam!!!
2010-12-01 12:06:50
Bardzo przydatny! Świetnie sprawdza się jako ,,miotełka" do oczyszczania twarzy z drobinek kosmetycznych.