moje pierwsze makijaże:)
Witam jestem początkującą wizażystka i potrzebuje opinii na temat moich prac na co powinnam zwrócić uwagę przy makijażu , co wam się podoba a co nie zapraszam do komentowania .
Nie miałam okazji widzieć tych róży na żywo.
Jeśli końcówka nie jest uszkodzona, to tak. Zdarzyło mi się raz w innym produkcie, że atomizer b...
Chyba jeden i drugi jest ciepły :)
Które odcienie są chłodne?
Nie kruszy się na powiekach.
Ja mam tendencję do mocnego przyciskania wszystkiego (ściskania, trzymania mocno, itd.), więc ba...
Wazelinkę smakową stosuję na usta, zdarza mi się też posmarować nią skórki wokół paznokci.
Pod każde cienie warto nałożyć bazę, wtedy jest lepsza przyczepność i trwałość kolorów.
Czy nakładacie te cienie na bazę?
Witam jestem początkującą wizażystka i potrzebuje opinii na temat moich prac na co powinnam zwrócić uwagę przy makijażu , co wam się podoba a co nie zapraszam do komentowania .
Witamy i czekamy na Twoje prezentacje
jak się tylko ogarnę z tym forum wstawię zdjęcie
Bajka . Bardzo ładny makijaż, widać, że posiadasz spore umiejętności. Fajna kolorystyka i dobra technika rozcierania cieni. W końcu widzę pełen makijaż oka, który nie kończy się na ruchomej powiece! Brawo!
dziekuje
Mam taka uwage, tutaj dziewczyny wstawiaja swoje makijaze, widac ze to ich wykony. Jesli robia make up kolezance lub kuzynce - pisza o tym. Ty wstawiasz fotki robione przez fotografa i w dodatku nie swoje, w zwiazku z tym prosze Cie o podanie danych modelek, stylisty fryzur i reszty ekipy, zeby uwiarygodnic, ze to sa Twoje prace.