moje pierwsze makijaże:)

  • 2013-12-09, o 09:08
  • 48
  • 16 342
  • 27
  • 40

moje pierwsze makijaże:)

Witam jestem początkującą wizażystka i potrzebuje opinii na temat moich prac na co powinnam zwrócić uwagę przy makijażu , co wam się podoba a co nie zapraszam do komentowania .

Re: moje pierwsze makijaże:)

Witamy i czekamy na Twoje prezentacje

Re: moje pierwsze makijaże:)

jak się tylko ogarnę z tym forum wstawię zdjęcie

Re: moje pierwsze makijaże:)

jak się tylko ogarnę z tym forum wstawię zdjęcie

Gosia1992

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: moje pierwsze makijaże:)

Bajka . Bardzo ładny makijaż, widać, że posiadasz spore umiejętności. Fajna kolorystyka i dobra technika rozcierania cieni. W końcu widzę pełen makijaż oka, który nie kończy się na ruchomej powiece! Brawo!

Dobry wygląd jest wyrazem szacunku dla innych, a przede wszystkim dla nas samych.

Re: moje pierwsze makijaże:)

dziekuje

kolejny makijaż początkującej :)

zapraszam do komentowania bardzo zależy mi na tym .

Re: moje pierwsze makijaże:)

Mam taka uwage, tutaj dziewczyny wstawiaja swoje makijaze, widac ze to ich wykony. Jesli robia make up kolezance lub kuzynce - pisza o tym. Ty wstawiasz fotki robione przez fotografa i w dodatku nie swoje, w zwiazku z tym prosze Cie o podanie danych modelek, stylisty fryzur i reszty ekipy, zeby uwiarygodnic, ze to sa Twoje prace.

Re: moje pierwsze makijaże:)