Welon a fryzura

  • 2013-10-30, o 13:33
  • 63
  • 27 108
  • 35
  • 48

Welon a fryzura

Dziewczyny myślę że mi coś poradzicie
Co prawda do ślubu zostało jeszcze ponad 1,5 roku ale już mnie to dręczy,może dlatego że wszystko muszę mieć perfekcyjnie,cóż taki typ
Ale przejdźmy do konkretów,w załączniku dodałam zdjęcie wymarzonego welonu,ale chciałabym mieć rozpuszczone włosy,czy nie będzie wyglądał taki welon wtedy tandetnie? Będzie konieczne jakieś upięcie. Inny kształt welonu nie wchodzi w grę

"I like my money where I can see them.. Hanging in my closet""I always say shopping is cheaper than a psychiatrist."28 VII 2008 <3

Re: Welon a fryzura

Nie znam się, bo ślub brałam tylko raz ) a to za mało, by stać się specjalistką od welonów, ale wydaje mi się, że taki welon lepiej wygląda z upiętymi włosami... z rozpuszczonymi jednak na upartego też może być, nie powiedziałabym, że wygląda to tandetnie, ale chyba traci się nieco ten efekt welonu. Popatrz, na tej fotce pani ma delikatnie podpięte włosy i już wygląda to inaczej:
http://www.oslubach.pl/wp-content/uploads/2013/03/45.jpg
niż np. tu, gdzie włosy są całkowicie rozpuszczone:
http://www.slub.zafriko.pl/pics/welon_czy_diadem.jpg
http://i.pinger.pl/pgr244/0f5e4c160023b8134efca813/usun.jpgff.jpg

Więc może spróbuj iść sama ze sobą na kompromis i właśnie zrób sobie fryzurę typu half-up, czyli częściowo upięte i za to wetknięty welon?

Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia, każdemu może się podobać co innego. Pamiętaj, żeby nie zmuszać się w związku ze ślubnym wizerunkiem do czegoś, czego nie chcesz, ten dzień jest raz w życiu i trzeba się wtedy czuć jak milion dolarów )

Re: Welon a fryzura

taka częściowo upięta nie za bardzo do mnie przemawia już bardziej bym była skłonna do jakiegoś koczka wtedy rzeczywiście welon ładnie się komponuje
Dodaję parę które mnie zauroczyły.

"I like my money where I can see them.. Hanging in my closet""I always say shopping is cheaper than a psychiatrist."28 VII 2008 <3