Wasze ulubione filmy ;)
Witajcie
Pomyślałam by porozmawiać na forum o waszych ulubionych filmach.
Jakie filmy polecilibyście ?
Używaj bardzo miękkiej szczoteczki i delikatnej pasty. Mi miętowe pasty podrażniają dziąsła. Dod...
Wygląda całkiem ładnie. Używam tylko rozświetlaczy w pudrze, więc będę miała go na uwadze.
świetny jest
Dla mnie to już wyższa szkoła jazdy ten mani tytanowy :)
Taflowy, bardzo mi się podob.
Też chętnie się dowiem.
Według mnie nie powinno obciążać.
Też nie znam tego zestawu i nie mam porównania.
Też chętnie się dowiem.
Witajcie
Pomyślałam by porozmawiać na forum o waszych ulubionych filmach.
Jakie filmy polecilibyście ?
Paranormal activity wszystkie 3 części trzeba obejrzeć żeby zrozumieć
Oj, ja mam dużo takich ulubieńców począwszy od polskich starych filmów, np. "Znachor" - uwielbiam, skończywszy na tych troszkę nowszych zagranicznych wspaniały i ujmujący jest "Siedem dusz" - kto nie widział niech nadrabia zaległości - piękny i dający do myślenia...
Ja lubię się śmiać więc najczęściej oglądam komedie, na szczególną uwagę zasługuje mój ulubiony film z beatlesami w rolach głównych „Hard days night” ponadczasowy i zawsze rozśmiesza mnie do łez.
Ja lubię się śmiać więc najczęściej oglądam komedie, na szczególną uwagę zasługuje mój ulubiony film z beatlesami w rolach głównych „Hard days night” ponadczasowy i zawsze rozśmiesza mnie do łez.
Trudno tak stwierdzić, które filmy są ulubione, bo jest ich sporo Kiedyś jednym z moich ulubionych był "Szósty zmysł", ale widziałam go już tyle razy... inny "Vanilla Sky", albo "Inni"- lubie takie klimaty. Lubie też komedie, szczególnie romantyczne np. "50 pierwszych randek"
Lubię "Zieloną milę", "Hooligans", "Wywiad z wampirem", "Jeniec-jak daleko nogi poniosą", "Sin City". Z naszych "Kogel-mogel", "Znachor" (i większość filmów z tego okresu), "Sara". Masę filmów mogę jeszcze wymienić które lubię.
Z polskich komedii to tak jak poprzedniczka najlepszy jest "kogel mogel" i "Galimatias-czyli kogel mogel II", a także "sami swoi", "nie ma mocnych" i "kochaj albo rzuć":) A oprócz tego kocham "Walk to Remember"- czyli szkoła uczuć. Wspaniały, wzruszający film i "Ghost"-uwierz w ducha<3 te filmy kocham. To są moje najlepsze z najlepszych:)
Oj wiele by tu pisać ale wypisze tylko ,że są to komedie,horrory, thrillery,animacje,przygodowe, nienawidzę fantastyki .
A polecam np.,,Widmo\'\' z 2008 roku ,,,Posłańcy 1 i 2 \'\', ,,Czarny Łabędź\'\' ,,,Kot w butach \'\',,,Różyczka\'\' nie mylić z obecnym filmem Róża bo to zupełnie cos innego,,,Polowanie na czarownice\'\',,,Żona na niby\'\',,,Nieproszeni goście\'\',,,Requiem dla snu\'\' oraz wiele wiele innych
Tak jak napisała KarolinkaBuziaczek Różyczka to świetny film, ale wg mnie nic nie przebije "I am legend", "Anioły i demony", "Incepcja" i "Skazany na bluesa"
Zadzwoń do nas +48 785 455 777
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00
Koszt dostawy do kraju Stany Zjednoczone, już od 24.60 zł (uzależnione od wagi produktów), produkty w magazynie wysyłamy już w 24h. (Sprawdź szczegóły)
Zakupione produkty możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania. (Sprawdź szczegóły)