Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

  • 2011-07-11, o 19:42
  • 44
  • 21 198
  • 22
  • 36

Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Niedawno byłam w ciąży w jej trakcie na moich nogach pojawiło się kilka rozszerzonych naczynek
Słyszałam, że jedyną metodą na ich usunięcie jest laser.
Na razie nie chce się jednak poddawać temu zabiegowi, wolałabym zastosować jakieś kremy, bądz maści Może znacie jakieś skuteczne produkty ?

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Qrcze ja niestety nie znam niczego dobrego, w zasadzie nigdy nie miałam z tym problemu... Mam jednak nadzieje, że dziewczyny polecą cos dobrego bo na pewno sa jakieś skuteczne kremy

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Ja również mam problem z rozszerzonymi naczynkami na nogach
Byłam nawet u lekarza i polecił mi Hirudoid-Żel, dość dobry, lecz lepi się i wolno schnie.
Jesli zaś zależy Ci na optycznym ich ukryciu to dobry jest Esceven, maśc z kasztanowca on matuje nieco zmiany skórne
Wazne jest też łykanie rutyny np: Rutinoscorbin

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

ja mialam po boku na nosie 2 naczynka....stosowalam AVENE -DIROSEAL(akurat nie na to stosowalam,ale przy okazji pomogł).....jedyna wada to ze jest w polsce drogi..tu kosztuje 30 euro a co dopiero tam..wszytsko zalezy tez jak silne macie te naczynka ..ja mialam po boku na nosie,wiec nie duzo ich bylo...wiec nie wiem jak by sie spisal na nogach..a to jest mala tubka 30 ml..mi starczala na m-c ,bo sie nim chojnie smarowalam(bardzo wydajny)....pamietam ,ze jedna z dziewczyn polecala krem Ziaji -podobno tez bardzo skuteczny...moze komus przeszkadzac jego zielonkawa natura ,jak i lekka tłustosc,zalezy ile sie go nalozy..mnie jego konsystencja bardzo odpowiadala.

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Ja mam niewiele tych naczynek na udach, ale boje się żeby nie było ich więcej

A ten krem AVENE -DIROSEAL da się kupić w aptece ?

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Andrea,myślę ze tak...ja go kupuję w aptece...

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Dzięki dziewczyny za pomoc

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

ja też słyszałam że ziaja jest db, nie stosowałam jej bo nie mam takiego problemu ale słyszałam pozytywne opinie.nazwa to ziaja med- krem uszczelniający rozszerzone naczynka na noc ma 50 ml i kosztuje coś ok kilkanaście złotych. Podejrzewam że jest bardziej przeznaczony na twarz ale myśle że może też stosować na inne czesci ciała. To ok kilkanaście zł wiec myśle ze nie tak źle nawet biorąc pod uwage tak małą pojemność

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Moja teściowa kiedyś mi polecała maść/żel z wyciągiem z kasztanowca i winogron na pękające naczynka ale na nogach i dodatkowo na puchnięcie bo co jakiś czas mi się tak robi. Miałam ją kupić ale mi przeszło a z tego co pamiętam mówiła że kosztuje chyba około 8 zł ale na tą chwilę nie mogę sobie przypomnieć jak się nazywa. Dobrze jest też łykać witaminę C i pić dużo wody (jeżli chodzi o opuchnięcia).

Życie jest piękne o ile ma się z kim je dzielić...

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Dokładnie witamina c czy tak jak pisała Paola rutinoscorbin, są dobre
Polecam taką stronkę Do poczytania
http://www.resmedica.pl/pl/archiwum/ffxart12996.html

Re: Rozszerzone naczynka - jakie polecacie produkty ?

Jeszcze mam taką radę: ostatnio słyszałam o takich tabletkach wzmacniajacych naczynia krwionośne Red Blocker,może będą pomocne
Pozdrawiam.