Rodzaje cieni

  • 2016-06-15, o 10:17
  • 5
  • 2 010
  • 5
  • 5

Rodzaje cieni

Witam,

Mam takie nietypowe pytanie - jestem początkującą wizażystką (uczę się w szkole kosmetycznej) i przewertowałam chyba cały internet w celu znalezienia odpowiedzi, ale dalej wydaje mi się to nie jasne. w sensie tak jak np tutaj pisze: http://www.biomedical.pl/uroda/cienie-do-powiek-jakie-wybrac-6482.html (wydaje mi się to i tak najjasniej wytłumaczone) ze podstawowym podzialem na rozne cienie jest ten na te w kamieniu, tłuste i sypkie. Ale niejasne jest dla mnie czym się te sypkie różnia od mineralnych i czy sypkie zawsze należą do kosmetyków mineralnych? z tego tekstu wynika ze tak ale ja nie wiem ;/

Re: Rodzaje cieni

Raczej nie jest to zawsze to samo. tu pisze, że sypkie są "najczęściej" cieniami mineralnymi, a nie że cienie sypkie to inaczej mineralne. To chyba zależy nie od tego jak jest zrobiony cien (sypki czy w kamieniu) ale z czego - w tym przypadku z naturalnych minerałów.

Re: Rodzaje cieni

a jeżeli zastanawiasz się nad zakupem i chcesz sobie kupić najlepsze cienie to i tak sypkie się najtrudniej nakłada (napisałaś, że dopiero zaczynasz).

jeśli natomiast chcesz ze względu na jakość, albo dlatego, że są najzdrowsze to kup sobie mineralne. polecam Annabelle Minerals - miałam okazję pracować na nich - całkiem przyjemny efekt (oczywiście nie na długo, ale to zależy od bazy). Są sypkie, ale jak się wdrożysz, to będziesz umieć nakladać każdy cień :)

Re: Rodzaje cieni

mysle, ze na poczatek warto kupic kilka pojedynczych cieni w odpowiadajacych ci kolorach i zrobic sobie swoja paletke

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Rodzaje cieni

Myślę,że chodzi po prostu o konsystencję.

Potem każda z tych kategori ma swoje podkategorie np. Sypkie są brokatowe,z drobinkami,matowe,pigmenty itp. Zresztą w kamieniu też są takie. Każdy ma swoje preferencje co do konsystencji kosmetyków ☺

Ewa Nowicka

Re: Rodzaje cieni