Jaki pędzel do podkładów mineralnych
Jaki pędzel Hakuro jest najlepszy do podkładu mineralnego H52, H53, czy H54. Proszęo pomoc bo jestem początkującą osobą, jednocześnie nie chciałabym dokonywać nieprzemyślanych zakupów.
Pędzel do makijażu H54 marki Hakuro. Stworzony do nakładania podkładu, również mineralnego w formie pudru. Wykonany...
Dzięki za polecenia :)
Jeszcze może jakieś rady? ;)
Też chętnie się dowiem, jak z trwałością tej maskary.
Nie miałam okazji używać.
Nie używałam, jednak Eveline ma według mnie naprawdę dobrej jakości tusze do rzęs.
Czy jest trwały?
Nie używałam.
Nigdy nie korzystałam z takich farb, więc też jestem ciekawa.
Śpię na brzuchu, to nie ma opcji, żebym mi coś przetrwało na ustach :D
Jaki pędzel Hakuro jest najlepszy do podkładu mineralnego H52, H53, czy H54. Proszęo pomoc bo jestem początkującą osobą, jednocześnie nie chciałabym dokonywać nieprzemyślanych zakupów.
h 51 lub h 52 , h 54 zdecydowanie odpada bo jest za mało zbity
Ja bym stawiała na h52, bo świetnie wprasuje się nim podkład mineralny w skórę. Idealny do kolistych ruchów, czyli najlepszego sposobu nakładania podkładów mineralnych. Zwykły podkład również świetnie nałoży :)
Ja bym stawiała na h52, bo świetnie wprasuje się nim podkład mineralny w skórę. Idealny do kolistych ruchów, czyli najlepszego sposobu nakładania podkładów mineralnych. Zwykły podkład również świetnie nałoży :)
dobrze wiedzieć. :)
Moim zdaniem h 52
H54, polecam :)
A H55 da się od biedy nałożyć mineralny? Bo mam taki a nie chcę teraz wykosztowywać sie na H100 przed świętami (chociaz może gwiazdka przyniesie :)
H51, h 52
H50 i H50S moim zdaniem nie maja konkurencji
h50 i h50s na pewno się sprawdzą.
Zadzwoń do nas +48 785 455 777
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00
Koszt dostawy do kraju Stany Zjednoczone, już od 24.60 zł (uzależnione od wagi produktów), produkty w magazynie wysyłamy już w 24h. (Sprawdź szczegóły)