Program do dobierania fryzur i makijażu

  • 2011-10-26, o 15:47
  • 10
  • 94 087
  • 2
  • 4

Program do dobierania fryzur i makijażu

Nie wiem, czy to już było, więc podaję.
Znalazłam taki program do dobierania fryzur i makijażu:
http://www.ivillage.com/virtual-makeover#
Nie jest może jakiś idealny i rewelacyjny, ale można w nim np. dobrać kolor włosów czy kształt fryzury oraz kolor makijażu, jaki by pasował do naszego kształtu twarzy, koloru skóry i tak dalej - z kształtem makijażu jest trochę gorzej Ale pobawić się nie zaszkodzi. Zawsze można sprawdzić, jakie kolory nam pasują, a w jakich wyglądamy źle

KLIK - Zaadoptuj wirtualnego gryzonia i odmóżdżaj się ze mną xD http://www.thielusia.deviantart.com/gallery <- moje prace, zapraszam
Caenthe Caenthe
Postów: 426

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

Nie wiem, czy to już było, więc podaję.
Znalazłam taki program do dobierania fryzur i makijażu:
http://www.ivillage.com/virtual-makeover#
Nie jest może jakiś idealny i rewelacyjny, ale można w nim np. dobrać kolor włosów czy kształt fryzury oraz kolor makijażu, jaki by pasował do naszego kształtu twarzy, koloru skóry i tak dalej - z kształtem makijażu jest trochę gorzej Ale pobawić się nie zaszkodzi. Zawsze można sprawdzić, jakie kolory nam pasują, a w jakich wyglądamy źle

Caenthe

Fajne:) musze wypróbowac i pokombinowac - zawsze chciałam być orzechowa blondynką

ladymakeup ladymakeup
Postów: 1294

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

Hehehe, no ja właśnie wypróbowałam i potwierdziło się tylko to, co zawsze wiedziałam. Mianowicie, że w blondach i czerniach wyglądam źle, za to wszelkie odcienie pośrednie, brązy, rudości itp są dla mnie ok. Jesli chodzi o makijaż, to w czerwonym kolorze pomadki wyglądam koszmarnie, co tez od dawna wiem, ale się potwierdziło z tym programem Może to dlatego, że mam jasną cerę, nigdy się nie opalałam. Najlepiej wyglądam z pomadką zbliżoną do naturalnego koloru moich ust Jeśli chodzi o cienie, to niestety za duzo tam sprawdzić się nie da, bo niewiele widać, albo to zależy od fotki.
Najlepiej wstawić tam fotkę, na której mamy związane włosy nie nachodzace na twarz. Wtedy każdą fryzurę mozna sprawdzić. Ja popełniłam błąd, bo wstawiłam fotke którą mam na avatarze i za duzo nie mgołam sprawdzić, bo moje włosy przebijały

KLIK - Zaadoptuj wirtualnego gryzonia i odmóżdżaj się ze mną xD http://www.thielusia.deviantart.com/gallery <- moje prace, zapraszam
Caenthe Caenthe
Postów: 426

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

jest nowy polski na stronie fleszstyle.pl
wirtualny stylista. dobieramy fryzury i kolor na bazie farb wella:)
miłej zabawy:)

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

moje frizuri:P wiecie co, zapuszcze wlosy i bede zaczesywac na bok:)

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

c.d ale sie usmiałam:)

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

buhahaha

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

moze tak?

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

życze Wam dobrej zabawy!

http://kolorowypieprz.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga:)
picjafly picjafly
Postów: 999

Re: Program do dobierania fryzur i makijażu

Haha, boskie! To z tym różowo czarno blondem rządzi

Ten program też widziałam, wydaje mi się, że ma mniej fryzur i opcji do wyboru:P Jednakże jest o wiele łatwiejszy w obsłudze i wygląda na pierwszy rzut oka na lepiej dopracowany

KLIK - Zaadoptuj wirtualnego gryzonia i odmóżdżaj się ze mną xD http://www.thielusia.deviantart.com/gallery <- moje prace, zapraszam
Caenthe Caenthe
Postów: 426