Essence - Pędzel do Smokey Eyes

Ocena: 4.49 (217 ocen)
  • Dostępność: Chwilowy brak

Stawka VAT: 0%
7.31 zł

Pędzelek Smokey Eyes Brush marki Essence to doskonałe narzędzie do uzyskania makijażu oka typu „smokey eye”. Jego miękkie włosie o odpowiedniej średnicy i długości świetnie nałoży jak i rozetrze cień na powiece, w jej załamaniu czy też w kącikach oka. Włosie w kolorze fioletowym zostało osadzone w okrągłej skuwce. Pędzel nie jest zbity i bardzo łatwo utrzymać go w czystości.


Marka Essence, wychodząc na przeciw potrzebom wszystkich miłośniczek akcesoriów do makijażu, zaoferowała zestaw niezbędnych, kobieco prezentujących się pędzli. Stwórz własny zestaw podstawowych pędzli do makijażu składających się dodatkowo z pędzla do różu, pędzla do pudru i pędzla do nakładania eyelinera.

Marka: Essence
SKU ESPSME
Długość włosia 1 cm
Długość rączki 14 cm

Zwrot lub wymiana

Ten produkt możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania. (Sprawdź szczegóły)


Koszt i czas dostawy

Koszt dostawy do kraju Stany Zjednoczone, już od 22.00 zł - Poczta Polska list polecony USA (uzależnione od wagi produktów), produkty w magazynie wysyłamy już w 24h. (Sprawdź szczegóły)

Mogą Cię również zainteresować następujące produkty

Opinie o Essence - Pędzel do Smokey Eyes:

Anuluj
2011-12-12 09:21:32
Super Pędzelek, którego mi brakowało. Jestem zachwycona. Doskonale spełnia swoje zadanie
2011-12-10 19:42:02
super bardzo fajny pędzelek nadaję się do robienia prostych oraz profesjonalnych makijaży :) Polecam jak najbardziej :)
2011-12-05 07:18:42
naprawdę świetny Essence - Pędzel do Smokey Eyes - takiego pędzelka mi brakowało w moim zestawie Nawet kiedy dopiero zaczyna się przygodę z cieniami z nim mozna zdziałać wiele.
2011-12-04 17:15:57
średni ale za taką cenę nie można wymagać cudów pędzelek jest ok tylko niestety mój akurat drapie a to mi bardzo przeszkadza ale za taką cenę jest przyzwoity
2011-11-27 12:38:00
dobry zakup za niewielką cenę pędzelek rewelacja,robi swoje, włosie nie wypada (używam go dopiero 2 tydzień) a do tego ma ciekawy wygląd i atrakcyjną cenę :)
2011-11-22 19:00:41
ok za taką cenę jest ok
2011-11-22 12:23:49
Rewelacja Super pędzelek,ułatwia wykonanie makijażu:) polecam!!!!!!!!
2011-11-17 15:52:05
bardzo fajny pedzelek Wielofunkcyjny. Włosie nie wypada, ale troszkę drapie. Schnie z prędkością światła. Super rzecz za grosze. Polecam :)
2011-10-30 12:03:06
bardzo dobry, ale... pędzel jest rewelacyjny, lecz w moim przypadku ma jedną ogromną wadę - gubi włosie i jak tak dalej pójdzie będzie całkiem "łysy", lecz nawet jak do tego dojdzie to na pewno kupię następny bo jest tego wart. to mój najlepszy pędzel jaki kiedykolwiek miałam!
2011-10-28 16:09:47
jest ok za ta cene polecam, wlosie jest troszke sztywne ale ogolnie polecam
2011-10-27 10:39:39
cudeńko:) genialny produkt w genialnej cenie. mam ich 3. z żadnego włosy nie wypadały. jest fantastycznie miękki, elastyczny i precyzyjny kiedy trzeba. używam jednego nawet do korektora i świetnie się sprawdza. polecam z czystym sumieniem.
2011-10-25 17:52:13
bardzo dobry używam do rozcierania kreski, bardzo dobry
2011-10-17 14:33:15
Super Mega super pędzelek- za 6 złotych rewelacyjny i najważniejsze, że włosie z niego nie wychodzie. Niektóre pędzle z Maestro powinny schować się przy nim
2011-10-14 09:31:44
bardzo miłe zaskoczenie wysyłka błyskawiczna. pędzelek rewelacja dałabym 5 ale niestety włosie wciąż wypada i obawiam się że jak tak dalej będzie to pędzelek całkiem "wyłysieje" ale za ta cenę i jakość włosia jego rozmiar i miękkość na pewno kupie następny.
2011-10-01 13:50:48
nie i tak WYGRYWA TAK na poczatku byl tragiczny wlosie caly czas wypadalo i tak na niego narzekalam ze juz przestalo i uzywam go codziennie . polecam za ta cene :)
2011-09-30 06:12:15
:) Ten pędzel bardzo miło mnie zaskoczył. Uniwersalny pędzel, super sprawdza się w załamaniu, rozcieraniu czy nakładaniu cienia. Tym jednym pędzelkiem jesteśmy w stanie wykonać cały makijaż oka. Cena żadna, polecam wszystkim. super miękki i sprężysty. Jeszcze go nie prałam. Puki co jestem zadowolona. a i sklep SUPER polecam zakupy u Moniki Busz. Pozdrawiam.Ania S.
2011-09-14 09:18:37
super pędzelek jest super bardzo miękki co pozwala mu fajnie rozcierać cienie, do tego idealnie nadaje się w załamanie, można też zwyczajnie nakładać nim cienie - jednym słowem wielofunkcyjny i do tego tani!! :D