Wyróżnione marki

Szczególnie polecamy

Essence - Blush Brush - Pędzel do różu
Regulamin
Program lojalnościowy
Polityka prywatności
Koszt dostawy
Kontakt
Zwrot lub wymiana

Essence - Blush Brush - Pędzel do różu

Chwilowy brak
9.75 zł
Stawka VAT: 0%
Marka: Essence
SKU ESS49076
Waga netto 16 g
Długość włosia 2,5 cm - 3,7 cm
Długość rączki 9,2 cm
Rozpiętość włosia 4,2 cm
Marka: Essence
SKU ESS49076
Waga netto 16 g
Długość włosia 2,5 cm - 3,7 cm
Długość rączki 9,2 cm
Rozpiętość włosia 4,2 cm

Profesjonalny pędzel do różu marki Essence dzięki swojemu odpowiednio wyprofilowanemu, i ściętemu po skosie kształtowi zapewnia precyzyjną aplikację różu na policzki. Pędzel powstał z dwukolorowego, miękkiego i aksamitnego w dotyku włosia syntetycznego. Całość osadzono na grubym i dobrze leżącym w dłoni trzonku. Różowo - białe włosie, wraz z połyskującym trzonkiem prezentują się bardzo kobieco, co z pewnością przyciągnie uwagę niejednej miłośniczki akcesoriów do makijażu.

Marka Essence, wychodząc na przeciw potrzebom wszystkich miłośniczek akcesoriów do makijażu, zaoferowała zestaw niezbędnych, kobieco prezentujących się pędzli. Stwórz własny zestaw podstawowych pędzli do makijażu składających się dodatkowo z pędzla do smokey eye, pędzla do pudru, i pędzla do nakładania eyelinera.

Zwrot lub wymiana

Ten produkt możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od odebrania. (Sprawdź szczegóły)


Koszt i czas dostawy

Koszt dostawy do kraju Stany Zjednoczone, już od 17.60 zł - Poczta Polska - list polecony (uzależnione od wagi produktów), produkty w magazynie wysyłamy już w 24h. (Sprawdź szczegóły)

Ocena produktu

Średnia ocen 4.34 (64 opinii)
64.06%
14.06%
15.63%
4.69%
1.56%
Opinie o Essence - Blush Brush - Pędzel do różu:
Aleksandra Opinia klienta
2017-02-17 12:55:15
Bardzo fajny pędzel :)

kelly Opinia klienta
2017-02-10 09:07:16
not very good... but good price

olka01996 Opinia klienta
2016-12-20 21:10:45
miękki, nawet bardzo przez co ciężko trochę nabrać nim produkt natomiast przy różu to zaleta, nie łatwo zrobić sobie krzywdę. ;)

KAMILA Opinia klienta
2016-11-08 11:22:42
bez zastrzeżeń

Dimi Opinia klienta
2016-09-09 08:37:44
Удобные по размеру, чтобы носить с собой. Немножко слабо набиты, но не критично, макияж сделать можно.

Anetta70 Opinia klienta
2016-07-18 13:25:20
Pędzel spełnił moje oczekiwania, jest miękki, bardzo miły dla skóry, polecam.

Joanna Opinia klienta
2016-06-07 22:04:22
Jest ok.

kate
2016-05-01 20:27:30
nice and soft and fluffy. recommend

aker Opinia klienta
2016-03-29 12:38:33
not good, not worth the money

dominika76
2016-03-28 20:59:26
nie jestem do niego przekonana :( włosie samo w sobie nie jest bardzo tragiczne ale trzonek jest za krótki co dla mnie jest zwyczajnie niewygodne

weronikadudar Opinia klienta
2016-03-01 19:26:12
Myslalam ze bedzie wiekszy :(

alonapedayev Opinia klienta
2016-02-15 21:04:55
very good !!!

Joanna Opinia klienta
2016-01-31 15:57:37
Bardzo fajny pedzel. milutkue wlosie. dobrze sie myje i do tego sliczny kolor ;)

Emili90 Opinia klienta
2016-01-25 16:47:44
Jak za taką cenę ok

Anna Opinia klienta
2016-01-24 23:52:49
Bardzo przyjemny w użyciu pędzel dla osób zaczynających zabawę z makijażem - ładnie rozprowadza produkt, nie nakłada zbyt dużej ilości. Używałam go głównie do bronzera. Obecnie używam innego pędzla z bardziej miękkim włosiem, jednak ten z Essence ciepło wspominam :-)

linoy Opinia klienta
2016-01-22 23:24:47
Good

Eyelinerova
2016-01-21 03:19:01
Fajny do ocieplenia twarzy różem.

Beata Opinia klienta
2016-01-13 09:09:07
Pędzel dobrze wykonany. Włosie nie wypada pomimo częstego i długiego już stosowania. Kształt włosia pomaga w odpowiedniej aplikacji różu.

nikadela Opinia klienta
2015-12-28 16:46:55
Siostra używa tylko tych pędzli z Essence jest mega zadowolona i służą jej na bardzo długo mimo że po takiej cenie nikt nie spodziewałby się takiej fajnej jakości i wytrzymałości :) Włosie mięciutkie, wszystko super :)

Iryna Opinia klienta
2015-12-23 10:39:44
Хорошая кисть за такую цену!

Wiktoria Opinia klienta
2015-12-01 13:42:19
Bardzo miękki pędzelek i w wygodny sposób aplikuje róż

Msd.
2015-11-29 21:17:47
Polecam

hensabo Opinia klienta
2015-10-08 11:31:36
Perfect product and excellent quality !!!

majka2020 Opinia klienta
2015-10-06 14:45:55
Polecam !

marcysia22 Opinia klienta
2015-10-04 20:32:09
Pędzel bardzo sztuczny, włoski wypadają, źle nabiera się róż/bronzer.

Anna Opinia klienta
2015-10-02 00:46:34
Myślałam, że bedzie bardziej zbity. Niezbyt dobrze rozciera produkty.

Beata Opinia klienta
2015-09-27 10:11:24
Pędzel dobrze sprawdza się przy nakładaniu różu, włosie nie odpada, jest miękkie przez co nakładanie kosmetyku jest przyjemnością

monis1982 Opinia klienta
2015-09-14 12:01:22
Dla początkujacych idealny,polecam. Idealnie pasuje do dłoni,włosie miękkie przyjemne nie kłuje no i cena zadawalająca

amalthea Opinia klienta
2015-08-25 19:04:21
Nie jest do zadań specjalnych, ale do takiego używania raz na jakiś czas nadaje się jak najbardziej. Dla początkujących.

Ichii Opinia klienta
2015-08-03 01:52:06
Jest śliczny i fajnie sie nim pracuje, nie wiem jeszcze jak zachowuje sie po myciu ale jest nie drogi wiec czemu nie.

Magdalena Opinia klienta
2015-07-08 12:20:44
Jakos pedzla adekwatna do ceny. Dla poczatkujacych jak najbardziej polecam, mozna nim w latwy sposób nalozyc róz, wlosie nie wypada, takze ok.

PaulinaKurbiedz Opinia klienta
2015-06-24 23:20:19
Jak za tę cenę jest okej, jest miękki i nie robi plam, mimo że są lepsze pędzle do różu, to lubię go i dość często używam :)

Anna Opinia klienta
2015-06-07 22:22:48
Założeniem było używać tego pędzla do różu, niestety nie spisuje mi się za bardzo w tym przypadku - mam już jeden sprawdzony pędzel i na razie żaden inny mu nie dorównuje. Jednakże pędzel z essence jest "przyjemny dla oka" i obecnie używam go do rozprowadzania innych produktów np. do rozświetlacza. :)

Paulina Opinia klienta
2015-05-13 19:29:27
Polecam

Szarlott Opinia klienta
2015-04-17 15:08:02
Pędzelek miękki i giętki, dość specyficzny. Nie każdemu przypadnie go gustu. Używam go, kiedy chcę uzyskać efekt 'mgiełki' na twarzy.

Joanna Opinia klienta
2015-04-16 11:00:55
Myślałam że sie polubimy, jednak to nie moja bajka. Jestem ok,nie gubi włosia,nie kłuje. wole inne pędzle do różu

dompil Opinia klienta
2015-04-15 16:05:29
mięciutki i przede wszystkim - prześliczny!

ANNA Opinia klienta
2015-04-12 14:35:06
Bardzo średni pędzel, raczej radziłabym dołożyć kilka złotych i kupić coś lepszego...

Liilaa Opinia klienta
2015-04-12 11:38:52
Super! nic dodać nic ująć :)

Ania
2015-02-13 17:27:18
Jak za te pieniążki to bardzo przyzwoity pędzel :)

AgataR
2015-02-08 16:15:05
Bardzo fajny pędzel o miękkim włosiu

Karolina Opinia klienta
2015-02-07 13:38:08
Idealnie sprawdza się przy aplikacji różu :) Ma miękkie i bardzo przyjemne włosie.

mm
2015-01-14 20:38:23
faktycznie ma miekkie wlosie, ale da sie nim zbudowac intensywnosc rozu, dla poczatkujacych osob bedzie jak najbardziej ok :)

Agnieszka
2014-06-09 09:39:15
Za miękki, ale ... Do różu może nie koniecznie, ale do rozświetlacza wspaniały! Zostawia delkatną i naturalna mgiełkę rozświetlacza. Pędzelek jest delikatny i przyjemny dla policzka ;)

ania
2014-03-28 05:52:33
OK. To mój pierwszy pędzel do różu i jak na początek to chyba ok. Trzeba kilka razy nałożyć róż,żeby było widać efekt,ale dzięki temu nie nałożymy go zbyt dużo. Za taką cenę polecam.

Hania
2014-03-22 21:55:57
bez szału no nie, za mały do różu - trzeba się namachać, trochę za wąski do bronzera - można sobie zrobić krzywdę, do rozświetlacza - ideał :)

MartA
2014-03-20 05:33:21
Do różu - idealny Bardzo polecam, mięciutki, fajnie wyprofilowany, dobrze leży w dłoni, nie trzeba wydawać większych pieniędzy, do różu jak najbardziej polecam. Ladymakeup oczywiście wspaniale :-)

magglbn
2014-02-08 10:34:59
średniaczek Nie ma rewelacji, pędzelek jest za miękki ale do nałożenia rozświetlacza jest w miarę OK.

Paulina
2013-12-01 11:25:53
Dardzo dobry Mięciutki dzięki czemu jeśli nałożymy zbyt dużo kosmetyku można go ładnie rozetrzeć, przez co nie ma możliwości zrobienia plamy. Są lepsze, ale jak za taka cenę to rewelacyjny :)

karolajn2811
2013-10-06 14:02:39
świetny pędzel Pędzel naprawde sie sprawdza przy nakładania różu. Mógłby miec troszke bardziej sztywne włosie ale nie jest najgorzej. Nie robi plam. Dobrze rozciera produkt. Jeśli chodzi o dostawe to paczka przyszła dosc szybko i bez zadnych uszkodzeń. \Osobiście jest do dla mnie idealny sklep do kupowania kosmetyków i akcesorii do makijażu.

Ostatnio oglądane produkty

Zdobywaj punkty i kupuj taniej!

Dla zarejestrowanych użytkowników przygotowaliśmy program lojalnościowy (system punktowy). Za wyróżnione aktywności możecie zdobyć punkty, które zamieniają się na rabat przy zakupach w naszym sklepie.
Poznaj szczegóły

newsletter

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!