zapalenie brzegów powieki

  • Temat zamknięty
  • 2016-11-14, o 09:21
  • 8
  • 775
  • 7
  • 7

zapalenie brzegów powieki

Dziewczyny nabawiłam się takiego paskudnego zapalenia, może któraś z Was miała też ten problem ?? w związku z tym poszukuję też hipoalergicznego tuszu do rzęs, bo prawdopodobnie to od tuszu :(

Re: zapalenie brzegów powieki

Kurde, może jakieś 100% naturalne? np. lily lolo lub inne takie marki

Re: zapalenie brzegów powieki

udaj się do lekarza

Re: zapalenie brzegów powieki

Jak najszybciej do lekarza a nie na forum !!!!!

Re: zapalenie brzegów powieki

Jak najszybciej do lekarza a nie na forum !!!!!

2016-11-14 22:26:27 autor norika

Zgadzam się! Masakra...

Re: zapalenie brzegów powieki

A tusz ile mial miesiecy od otwarcia?

Re: zapalenie brzegów powieki

odrazu pojechałam do szpitala, a nie pisałam na forum, prooosze Was :D skąd bym niby miała wiedzieć,że to zapalenie brzegów powieki xd na szczęscie opuchlizna już zeszła, ale chyba czas zaopatrzyć się w mega łagodne kosmetyki :/ od otwarcia tuszu może minął z miesiąc 

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: zapalenie brzegów powieki

odrazu pojechałam do szpitala, a nie pisałam na forum, prooosze Was :D skąd bym niby miała wiedzieć,że to zapalenie brzegów powieki xd na szczęscie opuchlizna już zeszła, ale chyba czas zaopatrzyć się w mega łagodne kosmetyki :/ od otwarcia tuszu może minął z miesiąc 

2016-11-15 10:17:48 autor renia23

Moze jakieś naturalne kosmetyki pomogą?

Re: zapalenie brzegów powieki

a gdzie takie mogę dostać ? w przystępnej cenie :)