Jaki salon tatuażu w Warszawie

  • 2017-12-25, o 19:10
  • 7
  • 3 936
  • 8
  • 6

Jaki salon tatuażu w Warszawie

Cześć! Od dawna chodzi za mną chęć zrobienia sobie tatuażu- chyba nowy rok to dobra okazja, żeby wcielić w życie to postanowienie (think) mieszkam w Wawie i jestem zielona w temacie tutejszych salonów- może wy mi coś polecicie? Planuję raczej jakiś geometryczny wzór sobie zafundować, chyba to moje klimaty (y) bede wdzieczna za wasze wskazowki,podpowiedzi- cokolwiek, co pomoze mi podjac ostateczna decyzje!

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie

tez chce zrobic sobie tatuaz- takie postanowienie noworoczne, zeby sobie zaszaleć, bo dotychczas brakowalo mi odwagi na dziaranie (think) tez jestem z Warszawy i rozglądam się po mału za sensownym studio. Dobrze, ze juz wzór mniej wiecej sobie wybralas- bedzie latwiej dobrac tatuazyste

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie

Moze zerknij na Jah Love Tattoo Studio- to salon na Wilczej. Czasem podglądam ich realizacje na facebooku i jestem pod ogromnym wrażeniem. Sama mam na razie jeden tatuaż robiony w innym mieście i kusi mnie,by zapisac sie do jah love :)

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie

mam tatuaz robiony juz spooory czas temu przez Adolfa z Jah Love, o którym pisze @electricsound. I polecam- salon i tatuazyste ;-) ostatnio chyba troche sie pozmieniała im ekipa i zapisalam sie do Kingi z nowego skladu, bo chce kolorowy tatuaz ;-) autorko, jaki ty masz w planach?

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie

tak jak pisałam- marzy mi się coś geometrycznego :) zainspirowalyscie mnie i przejrzalam galerie Jah Love-widze, ze motywami zwiazanymi z geometria zajmuje sie tam Kinga. Ktos sie u niej dziaral? Chyba jest dobra w swoim fachu, bo fotki tatuazy prezentuja sie super.

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie

Nie znam takiego

Re: Jaki salon tatuażu w Warszawie