zwrot

  • 2017-09-28, o 19:31
  • 5
  • 430
  • 6
  • 3

zwrot

czy wszystko wam przychodzi w super stanie. jestem z reguły wrazliwa na jakies błedy w przesyłkach i nie wiem jak utaj z wymiana albo zwrotem

Re: zwrot

Hej :) Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania konkretnej przyczyny. Paczka wysyłana jest zazwyczaj na koszt kupującego bo to on dokonuje zwrotu. Zwrócić można jedynie nieużywany przedmiot (z wyjątkiem niektórych przez wzgląd na higienę). Tuż przed zwrotem proszę napisać maila na sklep@ladymakeup.pl że wysyła się spowrotem paczkę z produktami. Do paczki proszę dołączyć też pismo tzw zwrot odstąpienia odumowy. Więcej możesz poczytć na https://www.ladymakeup.pl/zwroty.html . Co do uszkodzonych produktów w czasie przesyłki sprawa ma się inaczej. Piszesz wtedy maila do sklepu z podesłanymi zdjęciami uszkodzonego produktu i sprawa toczy się droga mailową. No chyba, że widzisz jak już odbierasz od kuriera, paczkomatu że przesyłka z zewnątrz jest uszkodzona wtedy trzeba z kurierem spisać protokł szkody a w paczkomatach jest funkcja mam uwagi do paczki. 

 

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam rozwiać Twoje wątpliwości :D

Re: zwrot

Ja zawsze jestem zadowolona, nigdy nic nie zwracałam. Kosmetyki przychodzą opakowane folią bąbelkową i nigdy nic nie było uszkodzone.

Re: zwrot

U mnie do tej pory wszystko przychodziło w porządku, świetnie zapakowane 

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: zwrot

Ja jestem zawsze zawodolona, a nawet zachwycona. Jakość kosmetyków, szybka wysyłka, super ceny! :)
K.K.

Re: zwrot

Ja również zawsze dostaję paczkę w całości :) Zamawiałam produkty zarówno w szklanych jak i plastikowych opakowaniach i nigdy nie było nic uszkodzonego.