naprawdę MOCNE cienie

  • 2011-08-12, o 10:35
  • 43
  • 13 015
  • 31
  • 40

naprawdę MOCNE cienie

Witam,
pozdrawiam wszystkich a zwłaszcza LADYMAKEUP:) mam do Pani takie pytanie.. bardzo spodobał mi się jeden z Pani makijaży i chcę go wykonać na ślub - nie jestem zawodową wizażystką i nie mam takiego doświadczenia, jak Pani... proszę doradzić mi, jakimi cieniami najlepiej go wykonać? zazwyczaj używan marki INGLOT. Chciałabym jednak wiedzieć, jakie Pani poleca. Zamówiłam już bazę pod podkład GOSH-Pani często ją poleca:)
bardzo proszę o pomoc:)

Re: naprawdę MOCNE cienie

ja również uzywał prawie wyłacznie cieni z Inglota i bardzo je lubie ,choć ich pigmentacja zalezy od tego jakie mają wykonczenie.

Re: naprawdę MOCNE cienie

ja również uzywał prawie wyłacznie cieni z Inglota i bardzo je lubie ,choć ich pigmentacja zalezy od tego jakie mają wykonczenie.

2015-08-03 16:33:22 autor monika212121

A jak jest z pigmentacją matów?

Re: naprawdę MOCNE cienie

   hmm moim zdaniem najlepsze i najtrwalsze wykończenie mają  AMC- najbardziej napigmentowane cienie, twardsze od reszty cieni ,podobne do nich są AMC SHINE tyle tylko że to sa cienie z drobinkami ,jesli chodzi o wykończenie DOUBLE SPARKLE to również jest to cień matowy z drobinkami ale na powiekach może mieć wykończenie bardziej matowe lub bardziej satynowe w zależności od koloru i sposobu nakładania ,następnie są Pearl i mój ukochany MATT ,nie są złe te matowe ale lepsze są o wykonczeniu amc ,najgorsze sa te cienie skierowane specjalnie do brwi ,mam ten o numerze 569 i jest tragiczny ,nie osypuje sie ale pigmentacja beznadziejna.

Re: naprawdę MOCNE cienie

Ingloty są bardzo fajnie napigmentowane. Z tańszych to jeszcze Kobo czy MySecret, które niesamowicie zaskoczyły mnie swoją jakością.

Re: naprawdę MOCNE cienie

Myślę, że Inglot ma najtrwalsze cienie, nawet matowe są dobrze napigmentowane, długo się trzymają nawet bez bazy. :)

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: naprawdę MOCNE cienie