makijaż do okularów

  • 2010-08-17, o 10:50
  • 32
  • 12 097
  • 19
  • 31

makijaż do okularów

witam,
jestem brunetką o brązowych oczach i noszę okulary (jestem krótkowidzem) nie bardzo wiem jaki makijaż zrobić żeby wyglądać ładnie nosząc okulary a nie śmiesznie może mi coś doradzicie?

Re: makijaż do okularów

mam ten sam problem... powinnam nosić okulary, ale tego nie robię jak mam makijaż, bo albo go nie widać albo śmiesznie to wygląda... też jestem brunetką tylko z zielono-niebieskimi oczami
jakieś propozycje?

Re: makijaż do okularów

Uważam, że nie powinnyscie przesadzac z kredkami a cienie spokojnie mozna uzywac;)
dolna powieke mozecie poprostu podkreslac cieniami. Do brazowych oczu pasuje np zloto, fiolet zielen
do zielonych roze fiolety brazy

Kombinujcie dziewczyny:):)

Sama nie nosze okularow wiec nie moge wam niczego konkretnego polecic;)
Ale moze to sie choc troszke przyda. Widze, ze wam nikt nic dlugo nie odpisywal..Szkoda

Re: makijaż do okularów

Witam!
Ja również proszę o propozycję makijażu pod okulary dla krótkowidza

Re: makijaż do okularów

Ja noszę okulary i muszę powiedzieć, że używam bez żadnych problemow czarnej kredki, czasami nawet dość mocno i wcale nie wygląda to jakoś śmiesznie czy też nieładnie...chyba, że to tylko moje subiektywne odczucie

Re: makijaż do okularów

Ja też noszę okulary na codzień i maluję się normalnie tak jak przed rokiem gdy ich nie nosiłam.Używam dosyś sporo czarnej kredki,tuszu i cieni i wydaje mi się,że wszystko pasuje.Także niema się czym przejmować trzeba poprostu spróbować wszystkiego na własnej skórze.

Re: makijaż do okularów