makijaż dla blondynyy

  • 2015-07-20, o 21:32
  • 51
  • 16 576
  • 28
  • 42

makijaż dla blondynyy

Hej podrzuccie mi kilka inspiracji jak się malować ;) jestem blondynką, mam blond włosy, szaro- niebieskie oczy, typ urody: lato ;)

W makijażu przede wszystkim stawiam na naturalność. 

Re: makijaż dla blondynyy

ja też jestem blondynką ,mam zielone oczy i równiez lubie naturalne delikatne makijaże,uzywam cienia matowego beżowego na całą powiekę  ,tuszuję rzęsy, uzywam oczywiście bronzera i stawiam troszke mocniejszy akcent na usta , ale napewno nie jest to taka typowa czerwień czy fuksja tylko taki przygaszony chłodny róż ,ceglasta czerwień czy chłodna pomarańcz z domieszką łososiowego .to sa moje trzy ulubione kolory szminek których używam na codzień.

Re: makijaż dla blondynyy

Ja jestem brunetką, w dodatku początkującą jeśli chodzi o makijaż oka :) Ale bardzo pobają mi się delikatne makijaże zarówno u blondynek jak i brunetek :) Coś co jeszcze bardzo mi się podoba to to, jak tęczówka oka jest ładnie "podbita" :)

Re: makijaż dla blondynyy

Ja jestem blondynką i mam problem ;) Kupiłam sobie dokładnie taką sukienkę usunięto reklamę i nie wiem jak się do niej pomalować. Okazja: randka, ale taka ważna bo 100... można to nazwać rocznicą, ale akurat mamy taką tradycje, że co 50 randka jest specjalna i wtedy szykujemy się na nią jak na ślub :P :P :P Mogłabym użyć cieni takich jakie kolory ma sukienka ale może zaproponujecie mi coś świeżego.

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: makijaż dla blondynyy