cienie do powiek -I ♡ Makeup - UR THE BEST THING PALETTE - Paleta 32 cieni do powiek

  • 2016-01-28, o 08:43
  • 9
  • 5 961
  • 11
  • 8

cienie do powiek -I ♡ Makeup - UR THE BEST THING PALETTE - Paleta 32 cieni do powiek

Cześć Dziewczyny czy możecie mi powiedzieć czy w/w cienie są warte aby sie nimi zainteresować? lubię kolory brązu, beżu i jestem po 40 no i wspomne że jestem osoba początkująca w makijażu. Napiszcie mi co myslicie o cieniach w/w .

Re: cienie do powiek -I ♡ Makeup - UR THE BEST THING PALETTE - Paleta 32 cieni do powiek

Tak jak ktoś wspomniał w innym wątku, osoba po 40 może powinna postawić na przewagę satyny i matów, a ta paletka ma bardzo dużo cieni błyszczących - i czytając opinie, wiele osób narzeka, że nie jest to ładny błysk. Zauważ, że takie cienie mogą (ale nie muszą) się osypywać - a cienie błyszczące trudniej jest usunąć.

 

Tutaj masz parę paletek dostępnych na stronie, w których występują tylko maty lub maty i jakiś inny, mniej nachalny typ (nie typowo brokatowy)

MAKEUP REVOLUTION - Redemption Palette ESSENTIAL MATTES

MAKEUP REVOLUTION - Redemption Palette ESSENTIAL MATTES 2

MAKEUP REVOLUTION - Redemption Palette ICONIC 2

Sleek - Au Naturel - Paleta cieni - 601

I ♡ Makeup - 16 Eyeshadow NAKED CHOCOLATE

 

Na dole każdej strony masz opinie klientów.

 

Eventualnie udaj się do Inglota, gdzie możesz sama skomponować paletkę - na pewno ktoś Ci w tym pomoże. Będziesz mogła sprawdzić cienie na żywo i dobrać je sama.

 

Tutaj masz pomocny artykuł: https://www.ladymakeup.pl/porady/przeglad-neutralnych-cieni-idealnych-na-co-dzien/

 

Myślę, że osoba początkująca nie potrzebuje aż 32 cieni - zawsze przecież można dokupić później. Na początku trzeba w ogóle sprawdzić, jakie cienie nam przypadną do gustu: czy opowiada nam kolor, czy wolimy maty, czy może satyny i czy w ogóle dobrze się nam pracuje z cieniami. Myślę, że 12-16 cieni wystarczy - naprawdę można stworzyć nieskończenie wiele kombinacji, bo kolory są bardzo bezpieczne.