brak w zamowieniu

  • 2022-07-27, o 12:46
  • 2
  • 230
  • 2
  • 3

brak w zamowieniu

nie otrzymalam w zamowieniu paleczki-pedzelka

Re: brak w zamowieniu

To chyba trzeba zgłosić na e-maila sklepu sklep@ladymakeup.pl albo zadzwonić na numer tel podany u góry na stronie 

:)

Re: brak w zamowieniu

nie otrzymalam w zamowieniu paleczki-pedzelka

2022-07-27 12:46:51 autor urszula8

Hej, w imieniu sklepu bardzo mi przykro z powodu jakichkolwiek nieścisłości i braków w Twoim zamówieniu. Proszę napisz wiadomość na adres sklep@ladymakeup.pl , dodając w treści opis całej sytuacji, numer zamówienia oraz jakiego brak konkretnie produktu, i zweryfikujemy na monitoringu całą sprawę co mogło się z nieszczęsnym pędzelkiem stać. Pozdrawiam

Wyróżnione
Szczególnie polecamy
Fora: