Wakacje nad morzem

  • 2013-03-16, o 19:24
  • 74
  • 14 838
  • 46
  • 62

Wakacje nad morzem

Witajcie, wiem, że jest środek okrutne zimy za oknem, ale może ogrzejmy się myślami o lecie! Ja w tym roku mam wielką ochotę pojechać nad polskie morze i chciałabym się wyszaleć za wszystkie czasy! Myślę więc o polskiej Ibizie;) Czy ktoś z Was już tam był i mógłby mi polecić jakiś dobry nocleg w Mielnie? Nie za drogi i nie na zbyt niskim poziomie, taki w sam raz. A tak poza tym, na przywołanie lata: jakie w tym roku obierzecie kierunki wakacyjne?

Re: Wakacje nad morzem

Ja jednak zdecyduję się na Chorwację, bo jest taniej, cieplej i opcja z dużym domem wynajętym przeze mnie i grupę znajomych jest świetna. A w Mielnie byłam 2 lata temu, w pensjonacie Solar, ceny średnie, ale standard bardzo dobry.

pozdrowionkamój obuwie damskie sklep

Re: Wakacje nad morzem

Z dwojga wybrałabym Chorwację. Mielno dla mnie to miejscowość imprezowiczów a ja chcę odpocząć. Minus polskiego wybrzeża - wysokie ceny nie mające nic wspólnego ze standardem. Pogoda pod znakiem zapytania.

Re: Wakacje nad morzem

Ja nawet pomimo pogody lubię polskie morze. W zeszłym roku byłąm z całą rodzinką - mieliśmy rowery ze sobą, więc zwiedzaliśmy wybrzeże rowerowo - fajnie było, ech niech juz będzie lato!

Re: Wakacje nad morzem

No właśnie! Mam pytanie. Chcę zrobić sobie za jakiś +/- miesiąc mały weekendowy wypad nad nasze polskie morze. Ma być to taka chwilowa odskocznia więc nie jakieś wielkie wakacje. Planowo dojadę do Gdyni ale później nie wiem.. czy zostać, czy wybrać się jakimś pkp do Władysławowa (to tylko 2h).. Możecie doradzić? Byłyście w tych rejonach? Dla mnie to będzie.. pierwszy raz

Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane. — Coco Chanelhttp://e-lenabloguje.blogspot.com

Re: Wakacje nad morzem

Lena to sa moje strony. Z Gdyni do Wladyslawowa jedziesz krocej zakladajac ze pociag nie stanie w polu , jedziesz godzine czasu a nie dwie na 100%. Trudno doradzic bo kilka lat temu bylam na wakacjach u mamy ( tzn. jestem co roku ale przygode mielismy kilka lat temu) i cala rodzina z psem wybralismy sie pociagiem z Pucka na plaze w Chalupach. Godzine czekalismy na pociag bo mial spoznienie, potem jak juz przyjechal i wreszcie ruszyl to stanal w polu miedzy Swarzewem a Wladyslawowem i stal godzine a moze nawet dluzej, nikt nam nie wyjasnil co sie stalo. Co bardziej odwazni po jakims czasie wyskakiwali z pociagu w pole i szli na piechote, moja sunia byla juz tak umeczona ze zaczela poszczekiwac. No ale w koncu ruszylismy. No i wreszcie dojechalismy do upragnionej plazy w Chalupach, rozebralismy sie do strojow kapielowych, rozlozylismy koce i wtedy.... zaszlo slonce wyobraz sobie, nadciagnela burza a do tego fala zalala nam nasze ciuchy i nic tylko trzeba bylo wiac. No wiec pisze po to, ze taka opcje tez musisz wziac pod uwage. Tak ze ja mysle, ze gdybys juz byla w Gdyni na weekend to na jeden dzien ewentualnie do Sopotu bys mogla skoczyc na plaze, bo kolejka miejska jezdzi co 15 minut wiec nie bedziesz musiala siedziec pol dnia w pociagu. Bo gdybys jechala na 2 tygodnie do Gdyni to wtedy jak najbardziej polecilabym Ci wycieczke do Wladyslawowa, Jastrzebiej Gory, do Jastarni, Juraty i na Hel szczegolnie do fokarium, akurat niedawno urodzily sie male 3 foczki , zobaczcie jakie slodziaki:
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/ ... ,id,t.html

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Wakacje nad morzem

aaaa! jakie słodkie foczki, jakie futerko fajne mają

Re: Wakacje nad morzem

Gdynia, to jeszcze nie morze - ja poleciłabym Płw. Helski - najbardziej chyba lubię Juratę - jest taka spokojna.

Re: Wakacje nad morzem

Gdynia, to jeszcze nie morze

Szeryl

Co masz na myli ?

najbardziej chyba lubię Juratę - jest taka spokojna.

Szeryl

Na Polwyspie Helskim juz nie ma spokojnego miejsca, wszedzie jest tlok, spokojnie to bylo ponad 30 lat temu

Re: Wakacje nad morzem

Na Polwyspie Helskim juz nie ma spokojnego miejsca, wszedzie jest tlok, spokojnie to bylo ponad 30 lat temu

megi1828

no tak daleko to pamięcią nie sięgam, ale z opinią o stanie obecnym się zgodzę ;] dojazd pociągiem z Gdańska do Helu to dramat, zawsze więcej radości dawały mi promy z Gdyni. A co do Chorwacji - minęło już trochę czasu, ale 6 lat temu Dubrovnik i okolice zrobiły niemałe wrażenie.

karty plastikowe - co i jak?

Re: Wakacje nad morzem

Lena to sa moje strony. Z Gdyni do Wladyslawowa jedziesz krocej zakladajac ze pociag nie stanie w polu , jedziesz godzine czasu a nie dwie na 100%. Trudno doradzic bo kilka lat temu bylam na wakacjach u mamy ( tzn. jestem co roku ale przygode mielismy kilka lat temu) i cala rodzina z psem wybralismy sie pociagiem z Pucka na plaze w Chalupach. Godzine czekalismy na pociag bo mial spoznienie, potem jak juz przyjechal i wreszcie ruszyl to stanal w polu miedzy Swarzewem a Wladyslawowem i stal godzine a moze nawet dluzej, nikt nam nie wyjasnil co sie stalo. Co bardziej odwazni po jakims czasie wyskakiwali z pociagu w pole i szli na piechote, moja sunia byla juz tak umeczona ze zaczela poszczekiwac. No ale w koncu ruszylismy. No i wreszcie dojechalismy do upragnionej plazy w Chalupach, rozebralismy sie do strojow kapielowych, rozlozylismy koce i wtedy.... zaszlo slonce wyobraz sobie, nadciagnela burza a do tego fala zalala nam nasze ciuchy i nic tylko trzeba bylo wiac. No wiec pisze po to, ze taka opcje tez musisz wziac pod uwage. Tak ze ja mysle, ze gdybys juz byla w Gdyni na weekend to na jeden dzien ewentualnie do Sopotu bys mogla skoczyc na plaze, bo kolejka miejska jezdzi co 15 minut wiec nie bedziesz musiala siedziec pol dnia w pociagu. Bo gdybys jechala na 2 tygodnie do Gdyni to wtedy jak najbardziej polecilabym Ci wycieczke do Wladyslawowa, Jastrzebiej Gory, do Jastarni, Juraty i na Hel szczegolnie do fokarium, akurat niedawno urodzily sie male 3 foczki , zobaczcie jakie slodziaki:
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/ ... ,id,t.html

megi1828

Dziękuję za radę i ostrzeżenie, bo naprawdę nieźle mnie wystraszyłaś z tym przymusowym postojem w szczerym polu I chyba zrobię jak mówisz.. choć pewna nie jestem \'Kobieta zmienną jest\' Ale tak jak piszesz, wszystko zależy od pogody

Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane. — Coco Chanelhttp://e-lenabloguje.blogspot.com