Sypki puder matujący własnej roboty

  • 2011-10-07, o 22:01
  • 46
  • 50 421
  • 27
  • 37

Sypki puder matujący własnej roboty

Wszystko zaczęło się od przygody z zieloną glinką w celu poprawy stanu mojej przetłuszczającej się skóry (choruję na ŁZS dlatego pielęgnacja cery jest bardzo ważna). Miały być maseczki. Ale natknęłam się gdzieś w sieci na pudry z glinek i temat pociągnął się dalej. Zaczęłam szperać i okazało się, że do matowienia zamiast zwykłych pudrów można używać owych glinek, zasypek dla dzieci (np. Alantan, BabyDrem), skrobi (mąki) ziemniaczanej czy mieszanin tychże składników. Puder ryżowy podobno również jest świetny.
Na razie jestem w fazie początkującej (bo dużo jeszcze kombinuję, sprawdzam) więc nie chce za dużo mówić ale jestem zadowolona bo do tej pory nic nie było w stanie zmatowić mojej skóry na dłużej niż 2 godziny.
Jestem ciekawa czy któraś z Was miała przygodę z kombinowaniem na puder matujący

Re: Sypki puder matujący własnej roboty

gdzieś tam wyczytałam,ze pudry sypkie skladaja sie m:in:z maki ziemniaczanej z różnymi chemicznymi dodatkami...przerobilam wiele ,wiele pudrów sypkich matujacych i powiem tak.dokladnie tak jak u Ciebie Lily,nic nie bylo w stanie zmatowic mej twarzy na pare godzin ,nie myslac nawet o calym dniu. oodkad zaczelam stosowac filtry (ktore sie sie swieca jak .... musialam czyms dobrze zmatwoic ..))i czytalam o skrobii wlasnie...trzymam ja w pojemniczku po kremie i uzywam pędzla..a efekt????superrr...nawet latem w 30 pare stopniowe upaly (((zdarzaly sie takie dni tutaj))) moja twarz wogoóle sie nie swiecila...wystarczy odrobina na pedzel ,zeby nie wygladac jak gejsza, a efekt utrzymuje sie u mnie caly dzien.

Re: Sypki puder matujący własnej roboty