Pazury Klaudii:)

  • 2012-01-05, o 20:13
  • 71
  • 27 095
  • 40
  • 51

Pazury Klaudii:)

Malowanie paznokci to chyba jedna z moich ulubionych rzeczy. To jest to, co kocham:D nie jestem profesjonalistką, więc efekt nie jest jakiś oszałamiający, ale postanowiłam podzielić się z Wami moimi pomysłami na szybkie i proste pomalowanie paznokci.

„Błogosławieni Ci, którzy nie potrafią kochać, albowiem ich serc złamać się nie da"(Albert Camus)

Re: Pazury Klaudii:)

c.d

„Błogosławieni Ci, którzy nie potrafią kochać, albowiem ich serc złamać się nie da"(Albert Camus)

Re: Pazury Klaudii:)

Bardzo fajne i łatwe wzorki - takich zawsze poszukuję! Nie mam czasu na wymyślanie (nie wiem nawet czy umiałabym zrobić jakieś poważniejsze "malowidło" na paznokciu), ale lubię troszkę uatrakcyjnić pazurki, więc mnie Twoje propozycje przypadły do gustu Czekamy na kolejne Pozdrowionka!

Mademoiselle

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Pazury Klaudii:)

Nieziemsko Pazurki z drugiego zdjęcia śliczne Będę zgapiać, a co I kształt paznokci masz bardzo ładny

Re: Pazury Klaudii:)

pazurki bomba takie niby proste ,teoretycznie w wykonaniu a przykuwaja uwagę.powiem Tobie Klaudiusiu,że wg mnie wygladają,jakby to Własnie profesjonalistka robiła..masz talent.. ja nawet pomalować dokładnie jednym kolorem nie potrafie ,a ze maz ma lepsze oko ,to mi maluje...

Re: Pazury Klaudii:)

To dobrze, że masz takiego dobrego męża:D A wzorki są naprawdę bardzo proste, nic szczególnego, ale zawszę lubię mieć na paznokciu coś oprócz samego gładkiego lakieru. Dzięki dziewczyny za miłe komentarze:)

„Błogosławieni Ci, którzy nie potrafią kochać, albowiem ich serc złamać się nie da"(Albert Camus)

Re: Pazury Klaudii:)

Kolejne zdobienie, nie wymagające żadnych zdolności technicznych ani też wielkich zasobów jeżeli chodzi o lakiery

„Błogosławieni Ci, którzy nie potrafią kochać, albowiem ich serc złamać się nie da"(Albert Camus)

Re: Pazury Klaudii:)