Krem antycelllulitowy

  • 2018-09-20, o 09:20
  • 7
  • 2 621
  • 8
  • 8

Krem antycelllulitowy

Dodałam poprzedni temat, ale nie wiem czy się dodał.

Mam do Was kilka pytań dziewczyny. Otóż po ciąży przytyłam 10kg i przeszłam na dietę, ale na udach i pośladkach pojawił mi się cellulit. Jest większy niż przed ciążą. Czy jak zacznę chudnąć to cellulit też się zmniejszy? Nigdy nie próbowam się go pozbyć, więc nie mam doświadczenia w takich sprawach. Znacie jakiś dobry krem na cellulit? Zaznaczę, że mam bardzo suchą skórę ze skłonnościami do AZS i zwracam uwagę na składy kosmetyków, wiec zależy mi na w miarę możliwości naturalnym kremie. Takie kremy jak Bielenda czy Ziaja odpadają, bo ich skład pozostawia wiele do życzenia (nawet moja ulubiona kiedyś Ziajka...) zwłasza, że Bielenda prawdopodobnie testuje na zwierzętach na pewnym etapie produkcji. I czy znacie jakieś ćwiczenia na pośladki i uda, aby cellulit zniknął ? Na pewno macie większe doświadczenie w tej kwestii niż ja :) Możemy poddać analizie kilka kremów jeśli chodzi o skład, jeśli też na to patrzycie.

Z góry bardzo dziękuję :*

Re: Krem antycelllulitowy

Podpinam się również pod ten temt :)) 

Re: Krem antycelllulitowy

Według mnie to seurum jest dobry na celluit usunięto reklamę inci jest w opisie

Re: Krem antycelllulitowy

Cellu Off Floslek, najlepsza rzecz na świecie.

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Krem antycelllulitowy

Ja wspieralam sobie duet body wrapping folią + i krem na cellulit odpowiednia dietą i zwiekszeniem ruchu i pozbyłam się problemu całkiem dobrze. Gunt to zeby wypracowac w sobie dyscypline i znaleźć czas na wrapping i raczej powinno być okej. Zwłaszcza, że na rynku jest sporo fajnych kremów zrobionych tylko a naturalnych skladników.

Re: Krem antycelllulitowy