Jaki odcien pomadki przySkorze z niedskonalosciamiTyp CHLOD

  • 2013-09-28, o 19:29
  • 32
  • 11 491
  • 24
  • 29

Jaki odcien pomadki przySkorze z niedskonalosciamiTyp CHLOD

Dziewczyny jaki odcien pomadki polecicie ktorzy bedzie ladnie komponowal wspolgral z skora zaczerwieniona z niedoskonalosciami typ urody chlodny-LATO

Ludzie, którzy swoje przykre historie mają zapisane na ciele w postaci Blizn....Kazda KAZDY z NAS zestarzeje sie,Zbrzydnie Nikt z NAS juz nie bedzie wygladal jak 5,10 lat temu ,NIKOGO NIE OMINIE..to naturalne- naturalny proces zycia.

Re: Jaki odcien pomadki przySkorze z niedskonalosciamiTyp CHLOD

Z tego co wiem to są różne rodzaje lata :) Ja miałam okazje czytać kiedyś artykuł na temat doboru szminek na podstawie typu urody. Z tego co pamiętam do jasnej karnacji i jasnych blond włosów polecany był jasny róż lub kolarowa czerwień. Do jasnej karnacji i ciemnego blondu łosoie, brzoskwinie. Do oliwkowej karnacji i ciemnych włosów toffi i brązy. Nie znam się jakoś bardzo na doborze kolorów, bo swoja przygodę z makijażem zaczęłam dopiero jakiś rok temu, ale myślę że bardziej doświadczone dziewczyny z forum coś doradza :) Ja sama mam problem z doborem kolorów dla siebie i ciągle czegoś szukam bo w niewielu kolorach czuję się dobrze.. :)

Re: Jaki odcien pomadki przySkorze z niedskonalosciamiTyp CHLOD

jak dla mnie to wyastarczy trzymać sie ogólnej zasady chłodny ty urody - chłodny kolor szminki i odwrotnie, chociaż są kolory w których każdy dobrze wygląda, RLM o tym nawet nakręciła filmik

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Jaki odcien pomadki przySkorze z niedskonalosciamiTyp CHLOD

 a mnie sie  wydaje ze najprościej będzie poprostu pójść do sklepu i sobie samemu przyłozyć różne kolory pomadek do ust i wtedy czarno na bialym będzie widac która Ci się bardziej podoba i w której Ci będzie zwyczajnie lepiej, nie można komus doradzać szminki na odległość kazdy ma indywidualny typ urody