Wyróżnione marki

Szczególnie polecamy

Fora:

INGRID ideaLUMI podkład

  • 2016-02-06, o 12:57
  • 10
  • 2 859
  • 13
  • 3

INGRID ideaLUMI podkład

ja mam nr 200 Light ivory/kość słoniowa

idealny dla osób które nie mogą znaleść dla sb koloru - tak jak ja ;]

raczej dla skóry suchej - zostawia przyjemnie uczucie nawilżenia

ładnie wygląda, nie jest jakiś mega trwały, bo na impreze czy uroczystość raczej bym go nie użyła, ale tak an codzień jak najbardziej

cena fajna bo ok. 20 zł

POLECAM ;]

ps. fajne krycie ;]

Re: INGRID ideaLUMI podkład

a gdzie go kupujesz?

Re: INGRID ideaLUMI podkład

jakoś nie przekonują mnie kosmetyki z tej firmy

Re: INGRID ideaLUMI podkład

Dzięki za polecenie, może sprobuje :)

Re: INGRID ideaLUMI podkład

uuu dla mnie za jasny :) ale mam już swojego ulubieńca ;)

Kalendarz z MAŁĄ MI na 2016 rok do druku :)        |||      Rozaneczka bloguje: http://rozaneczka.blogspot.com/ 

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: INGRID ideaLUMI podkład

Mam go, bardzo przyjemny podkład, używałam go na imprezę razem z innym podkładem w proporcjach 1:1 i był spoko. :) 

Re: INGRID ideaLUMI podkład

nie słyszałam wcześniej o tym podkladzie 

Re: INGRID ideaLUMI podkład

Nie słyszałam o nim

Re: INGRID ideaLUMI podkład

musze koniecznie przetestowac

Re: INGRID ideaLUMI podkład

Uzywałam go, podkład o lekkiej konsystencji, fajnie rozświetla twarz, krycie ma delikatne. Co prawda nie nr 200, bo za jasny ale 202 był dla mnie idealny na lato. To już kolejny mój podkład z tej firmy, bardz dobrze się u mnie sprawdzają, ich kosmetyki sa np w Hebe.

Re: INGRID ideaLUMI podkład

ni przkonuja mnie kosmetyki tej marki;)