English version of Ladymakeup will start soon!
(Leave your email so we can notify you)

Gdzie na zimowe ferie

  • 2016-01-19, o 23:04
  • 18
  • 1 905
  • 12
  • 15

Gdzie na zimowe ferie

Hej

 

Macie swoje jakieś ulubione miejscówki na zimowe urlopy? Zakopane troche już zwiedzone za wiele razy a teraz szukam na luty jakiegos fajnego kawalka Polski albo zagranicy do wycieczek i na narty

 

coś możecie mi polecić? A dokad Wy sie dziewczyny wybieracie? :)

Re: Gdzie na zimowe ferie

polecam tatry ale po stronie czeskiej, wypas ^^

Re: Gdzie na zimowe ferie

Ja sie wybieram na Małopolskę do rodziny w szczególności Oświęcim, Kraków, Katowice, tamte rejony:) prawdopodobnie jeszcze do Warszawy bo kocham to miasto.. 

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Gdzie na zimowe ferie

Niestety już jestem za stara na ferie. :/

Re: Gdzie na zimowe ferie

Niestety już jestem za stara na ferie. :/
2016-01-19 23:07:14 autor AgataR

Zawsze można wziąć wolne i się gdzieś wybrać :)

Re: Gdzie na zimowe ferie

Niestety już jestem za stara na ferie. :/
2016-01-19 23:07:14 autor AgataR

hehe ja również

Re: Gdzie na zimowe ferie

Zostaje w domu, ale moze jeszcze Warszawa :))

Re: Gdzie na zimowe ferie

Na Słowację .

Re: Gdzie na zimowe ferie

Na Słowację .

Re: Gdzie na zimowe ferie

Według mnie góry wyglądają cudownie w zime :)

Re: Gdzie na zimowe ferie

w góry