Co sie dzieje ????????

  • 2016-01-05, o 12:02
  • 19
  • 2 421
  • 14
  • 15

Co sie dzieje ????????

Po nałożeniu podkładu na mojej twarzy wyskakują suche plamki, ktore jak próbuje usunąć to robią się czerwone. Co sie dzieje ??

Re: Co sie dzieje ????????

Dopiero pisalas ze splywa Ci podklad?

Re: Co sie dzieje ????????

Może dobrałaś zły podkład do swoich potrzeb lub jesteś uczulona na jakiś składnik? Może odstaw go na chwilę i spróbuj użyć innego i sprawdź, czy da inny efekt?

Re: Co sie dzieje ????????

w życiu się z czymś takim nie spotkałam, może lepiej udaj się do dermatologa on zawsze najlepiej doradzi :)

Re: Co sie dzieje ????????

moze zły podkład?

Re: Co sie dzieje ????????

Może jesteś uczulona na ten podkład albo podkład źle reaguje na krem, który nałożyłaś pod niego.

Re: Co sie dzieje ????????

to może być stan zapalny , nie rozdrapuj tych plamek

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

Re: Co sie dzieje ????????

Może masz alergię na któryś składnik?

Re: Co sie dzieje ????????

Spróbuj najpierw nałożyć krem nawilżający 

Re: Co sie dzieje ????????

Musisz poczekać może przejdzie

Re: Co sie dzieje ????????

Może masz alergię na któryś składnik?
2016-01-15 10:29:35 autor AgataR

Tak najprawdopodobniej jest. Mam skórę mieszana i mój podkład dziwnie się zachowuje na mojej cerze