Cienie do powiek z aplikatorem i inne

• 2013-02-19, o 22:13
  • 41
  • 7 325
  • 21
  • 25

Cienie do powiek z aplikatorem i inne

Czy warto takie kupic? Mysle o L`Oréal Color Resist Crystal :

http://remakeup.nl/60901-820-large/loreal-color-resist-waterproof-cream-eye-shadow-crystal-blanc.jpg
Ten akurat wyglada jak blyszczyk ale widzialam tez inne z taka mala gąbeczką.
Są z Max Factora albo Rimmel. Rimmel moge kupic nowy z 1 euro tylko nie wiem czy jest dobry? Mam rozne doswiadczenia z ta marka, akurat lakier do paznokci jest dobry ale na przyklad pomadki nie za bardzo lubie. Uzywacie takich?

Re: Cienie do powiek z aplikatorem

Nie mam za bardzo doświadczenia w cieniach z aplikatorem, ale miałam kiedyś taki z avonu i się nie sprawdził, więc wolę cienie raczej w kamieniu, choć ostatnio zdominowały moją kosmetyczkę sypkie:)

Ja miałam kiedyś cień w kulce z rimmela i mi pasował (zresztą ja jestem taką maniaczką kosmetykową, że mi wszystko pasuje, już tyle firm przetestowałam i nie mam nigdzie zastrzeżeń) warto wypróbować, wg mnie plus z tym aplikatorem, bo się szybko nakłada cień, a 1 euro (wow zazdroszczę takiej ceny..) to bym chyba wszystkie kolory wzięła za tą cenę.

Hehe, nie ma duzo kolorow, sa 2 - 008 Smokey, pisze ze brazowy i jest 001 Antique, wyglada na jasny, chyba by sie nadal pod luk brwiowy i kacik oka. No to kupuje, przekonalas mnie

Sprawdź w sklepie ladymakeup.pl:

O no to fajnie! koniecznie zdaj relację czy warto było kupić jak juz użyjesz, a ten z loreala wziełaś czy rimmel, czy dwa?

Wzielam 2 z Rimella, ten jasny doczytalam, ze jest kremowy. Babka sprzedaje na stronce podobnej jak w Polsce allegro, z tym ze w kazdej chwili mozesz sie wycowac z licytacji lub kupna. Upewnilam sie jeszcze ze oba sa nowe, przesylka 1 euro czyli kosztowalo mnie to tylko 3 euro, zobaczymy . Ryzyko jest niestety zawsze bo tam sie nie wystawia opinii, dam znac jak przyjda .

Aha to fajnie i bardzo tania przesyłka, a ryzyko jest zawsze jak się kupuje przez internet.