English version of Ladymakeup will start soon!
(Leave your email so we can notify you)
Ukryj/pokaż odpowiedzi

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  1. Niestety,‭ ‬nie wystawiamy faktur terminowych.‭ ‬Jeśli muszą Państwo przedstawić fakturę w celu uzyskania środków z dofinansowania na opłacenie zamówienia,‭ ‬prosimy o kontakt,‭ ‬prześlemy fakturę Proforma.‭

  2. Zamówienie należy opłacić korzystając z numeru konta.‭ ‬Numer ten otrzymują Państwo po złożonym zamówieniu,‭ ‬a także w potwierdzeniu mailowym:‭ ‬

    BEAUTY COMPANY s.c.,

    ul.‭ ‬Poznańska‭ ‬39‭

    64-100‭ ‬Leszno

    Konto bankowe:‭ ‬80‭ ‬1020‭ ‬3088‭ ‬0000‭ ‬8002‭ ‬0072‭ ‬2108‭

    Bank: PKO BP

    Kod SWIFT: BPKOPLPW

    ‬W tytule należy wpisać numer zamówienia.‭ ‬Dodatkowo oferujemy także płatności PayU,‭ ‬Paypal.

  3. Przesyłkę z zamówieniem staramy się wysłać najszybciej jak to możliwe,‭ ‬do‭ ‬2‭ ‬dni‭  ‬roboczych od zaksięgowania wpłaty.‭  ‬Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszej wysyłki przy wyborze kuriera Siódemki lub DPD.‭ ‬Natomiast w przypadku kurier48‭ (‬usługa Poczty Polskiej‭) ‬i Paczkomatów,‭ ‬przewidywany termin doręczenia to‭ ‬1-3‭ ‬dni robocze.

  4. Tak,‭ ‬paczki wysyłamy również poza granice Polski.‭ ‬Proszę wówczas do koszyka dodać‭ wszystkie produkty,‭ ‬a następnie określić państwo dostawy. Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi produktów w zamówieniu i będzie automatycznie podliczony w koszyku po uzupełnieniu państwa dostawy. Możesz też sprawdzić ceny przesyłek używając nasz kalkulator kosztów dostawy.

  5. Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście.‭ ‬Proszę złożyć zamówienie i wybrać‭ darmowy sposób dostawy "‬odbiór osobisty‭"‬.‭ ‬Następnie proszę skontaktować się z nami (+48 785 455 777),‭ ‬ustalimy termin odbioru.‭ ‬Odbiór możliwy jest na ul.‭ ‬Balonowej‭ ‬43,‭ ‬64-100‭ ‬Leszno‭ ‬-‭ ‬Strzyżewice.

  6. Termin dostaw jest różny w zależności od producenta.‭ ‬W celu uzyskania szczegółowych informacji,‭ ‬prosimy o kontakt mailowy (sklep@ladymakeup.pl) lub telefoniczny (+48 785 455 777).‭ ‬Dodatkowo przy tego typu produkcie widoczna jest również mała granatowa koperta z wykrzyknikiem‭ ‬- po kliknięciu można wpisać swój adres e-mail ‬-‭ ‬wówczas od razu po pojawieniu się produktu,‭ ‬otrzymają Państwo informację o dostępności.

  7. Rabaty oferujemy stałym klientom.‭ ‬Prosimy o kontakt jeśli złożyli Państwo już u nas więcej niż trzy zamówienia.‭ ‬Prześledzimy historię zamówień i zaoferujemy ewentualny rabat.‭ ‬Rabaty udzielamy także indywidualnie,‭ ‬dla większych jednorazowych zamówień.

  8. Po nadaniu paczki,‭ ‬na podany przez Klientów adres e-mail,‭ ‬zawsze przesyłamy link do śledzenia przesyłki.‭ ‬Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,‭ ‬późnym wieczorem.

  9. Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera.‭ ‬Jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem,‭ ‬na etykiecie umieszczamy zawsze podany przy zamówieniu numer telefonu.

  10. Oczywiście w miarę naszych możliwości służymy pomocą w doborze kosmetyku i jego koloru.‭  ‬W przypadku podkładu prosimy o podanie marki i koloru produktu,‭ ‬z którego korzystają Państwo do tej pory.‭ ‬To na jego podstawie postaramy się określić przybliżony kolor produktu którym byliby Państwo zainteresowani.

  11. Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera.‭ ‬Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia,‭ ‬ubytku proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier).‭ ‬Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

  12. Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką,‭ ‬która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu.‭ ‬Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki,‭ ‬foldery na swoim koncie pocztowym‭ (‬Spam,‭ ‬Inne‭) ‬możliwe,‭ ‬że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić.‭ ‬W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt sklep@ladymakeup.pl

  13. Oczywiście produkt zamówiony przez internet można zwrócić w terminie do‭ ‬14‭ ‬dni od dnia otrzymania przesyłki.‭ ‬Zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia.‭ ‬Nie może nosić śladów użytkowania.‭ ‬Produkt należy zwrócić na adres:‭

    BEAUTY COMPANY s.c.‭

    Strzyżewice, ul.‭ ‬Balonowa‭ ‬43

    64-100‭ ‬Leszno

    Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie,‭ ‬wraz z danymi,‭ ‬numerem konta do zwrotu należności za produkt.

  14. Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z‭ ‬28‭ ‬marca‭ ‬2011‭ ‬r.‭ (‬DzU nr‭ ‬68,‭ ‬poz.‭ ‬360‭)‬,‭ ‬wśród elementów,‭ ‬które powinny znaleźć się na fakturze,‭ ‬nie wymieniono pieczątki czy też podpisu sprzedawcy.‭ ‬Jeśli jednak elementy te są niezbędne,‭ ‬np.‭  ‬w celu otrzymania dotacji itp.,‭ ‬prosimy zaraz po złożeniu poinformować nas o konieczności uzupełnienia faktury.