makijaz fotograficzny

  • 2011-04-12, o 21:06
  • 31
  • 12 159
  • 22
  • 30

makijaz fotograficzny

Witam.
Ostatnio postawiono przede mną bojowe zadanie. A mianowicie muszę zrobić makijaż do fotografii - w dodatku w plenerze. Zupełnie nie wiem, jak się za to zabrać - tym bardziej, że jestem kompletnie zielona, nie tylko w makijażu fotograficznym, ale i w jakimkolwiek. Mój chłopak jest fotografem-amatorem (jednak na zaawansowanym poziomie) i wymyślił sobie, że będę jego yyhhym... "wizażystką". Dlatego właśnie potrzebuję Waszej pomocy. Czy któraś z was mogłaby przedstawić mi pokrótce zasady takiego makijażu i powiedzieć, na co powinnam zwrócić uwagę, robiąc makijaż do fotografii w plenerze.

Z góry dziękuję.
Podrawiam.

Re: makijaz fotograficzny

Za dużo ci nie powiem bo nigdy takiego nie robiłam ale może się przyda:) Z tego co wiem to musi być dobrze zmatowiony i bardziej intensywny, na żywo może się wydawać przesadzony ale na zdjęciach tego efektu nie będzie. Nie jestem pewna ale chyba lepiej te żużyć kremu, podkładu bez filtrów bo inaczej będzie odbijać i skóra może wydawać się błyszcząca.

Życie jest piękne o ile ma się z kim je dzielić...

Re: makijaz fotograficzny

Wydaje mi się, że powinnaś dobrze zrównać koloryt skóry podkladem i korektorem, przypudrować twarz. Do tego podkreślić oko.

Re: makijaz fotograficzny

Warto użyć bazy pod makijaż. Są takie specjalne do makijażu fotograficznego. Ciekawe wskazówki mozna znaleźć w książce Eryki Sokolskiej "Makijaż fotograficzny"

Re: makijaz fotograficzny

Na pewno należy zakryć wszelkie niedoskonałości.

Re: makijaz fotograficzny

Zgadzam się z wszystkimi radami dziewczyn :)

Re: makijaz fotograficzny