Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Jak dbać o włosy, stylizacja i pielęgnacja

Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez AiszkaArabskiSwiat » 28 mar 2012, o 00:43

Kochane dziewczyny podobno jeden z najlepszych rozjasniaczy najczesciej stosowanych to Joanny"jednak ja osobiscie sie go boje kiedys fryzjerka w salonie z moich wlosow ciemny braz zrobila mi pasemka blond wyszedl niby tak blondy wyplowialy ,ale niemilosiernie zniszczyl ten rozjasniacz wlosy :cry: teraz tez chce sie troche rozswietlic rozjasnic wiosna budzi do zycia :) dzialania zmian ;) i chcilabym pasemka blond ,ale nie taki jasny blond tylko miodowy blond(pasemka)
i mysle o rozjasniaczu lepszej firmy niz Joaann" np LOREAL PROFESSIONAL -na pewno istnieje rozjasnaicz z tej firmy stosowany w salonie LOREAL ?? co sadzicie ?moze sama go zakupie w hurtowni z kosmetykami do salonow fryzjerskich i powiem fryzjerce zebym zamiast tym Joanna"-ktorym ona w salonie rozjasnia wlosy ,nalozyla Rozjasnaicz LOREAL PROFESSIONAL?
Doskonalosc jest nudna !! KOBIETA ZMIENNA JEST!!-raz kolor wlosow blond,nastepnym razem czerwonyDODAJMY ZYCIU KOLORU!![/b]DODAJMY ZYCIU KOLORU!






[/color][/color]![color=#FF0080]![/color]
Avatar użytkownika
AiszkaArabskiSwiat
Ladymakeup Domownik
 
Posty: 343
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:19

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez moniontko1986 » 28 mar 2012, o 01:24

Joanna to najgorszy rozjaśniacz jaki może byś pseudo profesionalny go nazywam niszczy niesamowicie włosy .....

Jeżeli masz uczciwą fryzjerke to ok..... jesli nie to cię okantuje i odsypie sporo rozjaśniacza .....poza tym nie spotkałam się żeby ktoś się na to zgodził bo dla niej to strata jak by nie patrzac musi Ci policzyc mniej za usługe bo masz swoj rozjasniacz i swoja wode (oxydant) i to jej nie spasuje ......Fryzjerka kupując rozj. z joanny płaci około 30zł za duże opakowanie i zrobi z tego pare głów ......a za miarke liczą sobie jak za zboże więc na tym zarabiają ..... wątpie żeby się dała namówić i nie okantowała Cie bo jak sie znasz to wiesz ile moze zuzyc srodka a jak nie to :) stracisz rozjasniacz z dobrej marki a ona to juz nie musze pisac .....dalej

polecam ci Goldwell ......rozjaśniacze mają moim zdaniem jedne z najlepszych na świecie ....ale też kosztowna sprawa

- elgon - ma fajne rozjaśniacze i wody
- Hantesis
- kadus stara nazwa a nowa to chyba kenon
- loreal
- ALLWAVES
- leo
- artego
- renee blanche

wiele tych firm ...... ale najbardziej polecam goldwell silk lift jest niestety niesamowicie drogi co idzie za ceną włos nie jest tak uszkodzony po przez dodatki które sie miesza z rozjaśniaczem itd link to silka oglądnij http://www.youtube.com/watch?v=_wM1tW4ViSg ale jesli chcesz miodowe refleksy to nie musisz miec az tak dobrego rozjasniacza ;/ ogólnie wszystkie rozjasniacze goldwell sa rewelacyjne .... i polecam je najbardziej .....
Zapraszam na bloga http://pekenito23.pinger.pl/
moniontko1986
Ladymakeup Bywalec
 
Posty: 277
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 18:39

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez AiszkaArabskiSwiat » 28 mar 2012, o 18:02

Bardzo Ci dziekuje za informacje.
Moje wlosy to kolor ciemny braz i chce zeby zrobila mi pasemka ,ale zeby nie wyszly platynowe takie wyplowiale :x tylko miodowe :) Myslisz ze ten rozjasniacz Gold Well jest nawet lepszy od rozjasniacza profesionalnego Loreala? co mi proponujesz ,nawet jak sa drogie to wole troche wiecej zainwestowac,ale zeby tak mocno nie zniszczyc wlosow to wazne :)
Mieszkam za granica i wlasnie pasenka blond ktore robia tu dziewczyny ladne sa nie maja az tak popsutych wlosow ,a w Polsce jak widze dziewczyny robia pasemka to jakby to mniej fajjniej -wlosy bardziej zniszczone -jakby wyplowiale ,wiec roznica jakiego rozjasniacza sie uzyje robi swoje nie oszukujmy sie A ze nasze dziewczyny polskie sa biedniejsze od zachodnich :cry: no to wiadomo ,nie maja zbytnio kasy zeby zainwestowac w cos lepszego :cry:

A JAK POJDE DO SALONU GOLDWELL TO TAM UZYJA ROZJASNIACZA GOLDWELL CZY PODROBIA I ZROBIA JAKIMS INNYM TAN´SZYM Rozjasniaczem??? :shock:

To samo do SALONU LOREALA CZY TAM FAKTYCZNIE ROZJASNIA MI ORYGINALNYM ROZJASNIACZEM MARKI LOREAL CZY NIBY BUTELKA BEDZIE Z LOREALA A ZAWARTOSC -rozjasniacz innej firmy-tanszej??????

I CZY TEN ROZJASNIACZ GOLDWell SILK LIFT JEST JUZ DOSTEPNY W POLSCE MOZNA GO ZAKUPIC W HURTOWNI FRYZJERSKIEJ? i ile on kosztuje mniej wiecej???

Tutaj znalazlam watek o tym rozjasniaczu Goldewell SILK LIFT i wlansie zastanawiam sie nad nim albo nad LOREALEM ??? :roll: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=506627
Doskonalosc jest nudna !! KOBIETA ZMIENNA JEST!!-raz kolor wlosow blond,nastepnym razem czerwonyDODAJMY ZYCIU KOLORU!![/b]DODAJMY ZYCIU KOLORU!






[/color][/color]![color=#FF0080]![/color]
Avatar użytkownika
AiszkaArabskiSwiat
Ladymakeup Domownik
 
Posty: 343
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:19

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez moniontko1986 » 30 mar 2012, o 18:33

AiszkaArabskiSwiat napisał(a):Bardzo Ci dziekuje za informacje.
Moje wlosy to kolor ciemny braz i chce zeby zrobila mi pasemka ,ale zeby nie wyszly platynowe takie wyplowiale :x tylko miodowe :) Myslisz ze ten rozjasniacz Gold Well jest nawet lepszy od rozjasniacza profesionalnego Loreala? co mi proponujesz ,nawet jak sa drogie to wole troche wiecej zainwestowac,ale zeby tak mocno nie zniszczyc wlosow to wazne :)
Mieszkam za granica i wlasnie pasenka blond ktore robia tu dziewczyny ladne sa nie maja az tak popsutych wlosow ,a w Polsce jak widze dziewczyny robia pasemka to jakby to mniej fajjniej -wlosy bardziej zniszczone -jakby wyplowiale ,wiec roznica jakiego rozjasniacza sie uzyje robi swoje nie oszukujmy sie A ze nasze dziewczyny polskie sa biedniejsze od zachodnich :cry: no to wiadomo ,nie maja zbytnio kasy zeby zainwestowac w cos lepszego :cry:

A JAK POJDE DO SALONU GOLDWELL TO TAM UZYJA ROZJASNIACZA GOLDWELL CZY PODROBIA I ZROBIA JAKIMS INNYM TAN´SZYM Rozjasniaczem??? :shock:

To samo do SALONU LOREALA CZY TAM FAKTYCZNIE ROZJASNIA MI ORYGINALNYM ROZJASNIACZEM MARKI LOREAL CZY NIBY BUTELKA BEDZIE Z LOREALA A ZAWARTOSC -rozjasniacz innej firmy-tanszej??????

I CZY TEN ROZJASNIACZ GOLDWell SILK LIFT JEST JUZ DOSTEPNY W POLSCE MOZNA GO ZAKUPIC W HURTOWNI FRYZJERSKIEJ? i ile on kosztuje mniej wiecej???

Tutaj znalazlam watek o tym rozjasniaczu Goldewell SILK LIFT i wlansie zastanawiam sie nad nim albo nad LOREALEM ??? :roll: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=506627

Firma pisze się GOLDWELL (nie gold well ) i firma goldwell jest moim zdaniem lepsza w rozjasniaczach nisz loreal....
Ja tez mieszkam za granicą ..... i to kwestia pielęgnacji włosów rozjaśnionych i, czym są rozjaśniane .....w polsce jest wysoki poziom fryzjerstwa......natomiast nie stać dziewczyn na pojscie do fryyzjera i, za profesionalny środek zapłacić 200zł w zależnosci od odrostu .....i robią to same albo kolezanki i farbami albo, u fryzjerek pokolenia 60 lat i stare mocne środki ......Zadajesz dziwne pytania .....Skąd moge wiedzieć czy cię nie zrobią w balona to kwestia raczej zaufania.....Firma goldwell sprzedaje swoje kosmetyki na salony i niektórzy podpisuja z nimi umowe i pracuja na ich kosmetykach i sa osoby które cenia sobie jakosc i maja drożej ale klient wychodzi zadowolony a sa takie które mimo umowy z firma kupują tańsze kosmetyki ...... i to loteria szczerze mówiąc nie masz sprawdzonego fryzjera to nie wiesz na co się piszesz.....sama jak pracowałam w salonie (w którym mnie juz nie ma od dawna) to butle po szamponach przy kliencie były dobrej marki a szampon w środku z joanny np :/ to klient widzi ze ooo dobry szampon po opakowaniu a w srodku całkiem co innego .....także to nie jest kwestia tego ze jak pisze goldwell na salonie to nie zrobiom cie w balona goldwell za to nie odpowiada oni tylko w ten sposób się promują i reklamują podpisując umowy z salonami bo ciężko kupić profesionalne kosmetyki w hurtowni podstawowe tak ale nie profesionalne
ja w życiu nie zaryzykowała bym i nie kupiła rozjasniacza i zaniosła to fryzjera bo napewno odsypią i mogą uzyć czegoś gorszego....chyba ze masz zaufana fryzjerke ....rozjaśniacz jest dostępny ale nie pamiętam normalnej ceny bo w salonie mielismy umowe z goldwell i duzo taniej go dostawalismy ....do niego potrzebna ci bedzie (woda) oxydant i taki specjalny produt który choroni włosy i dodaje się go do rozjasniacza
Często mnie ktoś pyta pisze dzwoni o jakieś porady a to wszystko zależne od kondycji włosa od jego struktury budowy koloru itp Cięzko doradzić coś nie widząc włosów....
Zapraszam na bloga http://pekenito23.pinger.pl/
moniontko1986
Ladymakeup Bywalec
 
Posty: 277
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 18:39

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez AiszkaArabskiSwiat » 30 mar 2012, o 19:33

W SALONACH fryzjerskich w Polsce klientkom rozjasniaja rozjasniaczem JOANNA,wiec nie tylko polki same w domu go stosuja..
WIEC NIE MA SPOSOBU ZEBY SPRAWDZIC MIEC PEWNOSC ZE FRYZJERKA W ORYGINALYM SALONIE LOREAL NAKLADA ROZJASNIACZ ORYGINALY LOREALA CZY TYLKO OPAKOWANIE JEST LOREALA A ZAWARTOSC INNA -(tanszy rozjasniacz) :evil: :idea:
Wiec chyba zrobie tak:
-Pojde do hurtowni fryzjerskiej kupie rozjasniacz Goldwell +woda (oxydat) +emulsja z tej samej firmy?
i z tym pojde do mojej kolezanki fryzjerki i zrobi mi u siebie w domu? chyba tylko takie rozwiazanie da pewnosc?
Doskonalosc jest nudna !! KOBIETA ZMIENNA JEST!!-raz kolor wlosow blond,nastepnym razem czerwonyDODAJMY ZYCIU KOLORU!![/b]DODAJMY ZYCIU KOLORU!






[/color][/color]![color=#FF0080]![/color]
Avatar użytkownika
AiszkaArabskiSwiat
Ladymakeup Domownik
 
Posty: 343
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 22:19

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez moniontko1986 » 30 mar 2012, o 20:39

AiszkaArabskiSwiat napisał(a):W SALONACH fryzjerskich w Polsce klientkom rozjasniaja rozjasniaczem JOANNA,wiec nie tylko polki same w domu go stosuja..
WIEC NIE MA SPOSOBU ZEBY SPRAWDZIC MIEC PEWNOSC ZE FRYZJERKA W ORYGINALYM SALONIE LOREAL NAKLADA ROZJASNIACZ ORYGINALY LOREALA CZY TYLKO OPAKOWANIE JEST LOREALA A ZAWARTOSC INNA -(tanszy rozjasniacz) :evil: :idea:
Wiec chyba zrobie tak:
-Pojde do hurtowni fryzjerskiej kupie rozjasniacz Goldwell +woda (oxydat) +emulsja z tej samej firmy?
i z tym pojde do mojej kolezanki fryzjerki i zrobi mi u siebie w domu? chyba tylko takie rozwiazanie da pewnosc?

No wydaje mi się że jedyne .....wiem że, farbią ale to naprawde kiepskie salony które tylko ciągną na starszych babciach za przeproszeniem zeby jako tako coś zarobić .....nie mam pojecia czy kupisz ten rozjaśniacz w hutrowni bo to do profesionalnego uzytku jest ale każdy inny goldwel jest super loreal też oczywiscie .....ja sama rozjaśniam goldwell lub z elgonu niwelującym cieple odcienie ...... ponieważ mam chłodną karnacje .....a sposób oczywiscie ze jest zawsze jak pracujesz przy tym to po zapachu mozna rozpoznac i koloże jaka to mniej więcej marka albo czy dobra ...... joanna specyficzna taki niebieski intensywny i smierdzi amoniakiem nieziemsko ....daje po nosie jak to mówie ja ......a co do joanny to ja nie napisałam ze tylko i wyłącznie farbuja w domu sobie dziewczyny tylko ze to najtaniej wychodzi i temu maja zniszczone włosy .......bo sama tak napisałas ze w polsce dziewczyna maja bardziej zniszczone włosy niz za granicą to dlatego mowie ze większosci nie stac na dobrego fryzjera i same robią albo w salonach o jakosci usług zastraszającej ....
Zapraszam na bloga http://pekenito23.pinger.pl/
moniontko1986
Ladymakeup Bywalec
 
Posty: 277
Dołączył(a): 7 sty 2011, o 18:39

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez baska1708 » 27 sie 2012, o 15:04

Polecam Matrix lub Allwawes miałam praktyki w salonie fryzjerskim są świetne ;] Minus jest taki że mozna je tylko zamówić w salonie, chociaż jak by sie uparł to tez znajdziesz w sklepie fryzjerskim lub na allegro pozdrawiam ;]
baska1708
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 14:27

Drgeryjny rozjasniacz do wlosow(pasemek) ktory najlepszy?

Postprzez Motylek » 7 paź 2012, o 00:44

Ktory rozjasniacz(do pasemek) drogeryjny OPROCZ JOANNA!! :!: :| polecicie do uzytku samodzielnego?jakies wasze prpozycje?
Załączniki
rozjasniacz do ciemnych wlosow schwarzkopf.jpg
Co sadzicie o tym rozjasniaczudo pasemek ,z tej seri jest rowniez rozjasniacz do wlosow (na calosc )rozjasnia nawet czarne wlosy bez czerwonych refleksow
rozjasniacz do ciemnych wlosow schwarzkopf.jpg (1.88 MiB) Przeglądane 17144 razy
Ludzie, którzy swoje przykre historie mają zapisane na ciele w postaci Blizn....
Kazda KAZDY z NAS zestarzeje sie,Zbrzydnie Nikt z NAS juz nie bedzie wygladal jak 5,10 lat temu ,NIKOGO NIE OMINIE..to naturalne- naturalny proces zycia.
Motylek
Ladymakeup Bywalec
 
Posty: 210
Dołączył(a): 17 sie 2012, o 18:09

Re: Drgeryjny rozjasniacz do wlosow(pasemek) ktory najlepszy

Postprzez Motylek » 7 paź 2012, o 19:53

a tu ten rozjasniacz do wlosow ciemnych,czarnych ,bez czerwonych refleksow rozjasnienie :) :arrow: http://www.blonde.schwarzkopf.de/produk ... kles-haar/
Załączniki
ROZJASNIACZ do wlosow ciemnych,czarnych ,bez czerwonych refleksow.jpg
ROZJASNIACZ do wlosow ciemnych,czarnych ,bez czerwonych refleksow.jpg (39.16 KiB) Przeglądane 17132 razy
Ludzie, którzy swoje przykre historie mają zapisane na ciele w postaci Blizn....
Kazda KAZDY z NAS zestarzeje sie,Zbrzydnie Nikt z NAS juz nie bedzie wygladal jak 5,10 lat temu ,NIKOGO NIE OMINIE..to naturalne- naturalny proces zycia.
Motylek
Ladymakeup Bywalec
 
Posty: 210
Dołączył(a): 17 sie 2012, o 18:09

Re: Ktory rozjasniacz dostepny na rynku najlepszy??

Postprzez raniec » 16 maja 2014, o 10:47

Post nie na temat
Avatar użytkownika
raniec
Ladymakeup Domownik
 
Posty: 326
Dołączył(a): 14 gru 2011, o 17:01

Następna strona

Powrót do Włosy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości